Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Γεωγραφία της Μοναξιάς



Έλα κοντά μου, 
στην αγκαλιά μου για πάντα να σε κρατώ. 
Δεν αντέχω άλλο 
μαζί να είμαστε και να μη σε χω. 

Θέλω πλάι μου συνέχεια να σαι. 
Να γίνω το βήμα σου 
και μαζί να περπατάμε, 
να γίνω η ανάσα σου 
και απαραίτητη για μια ζωή να σου είμαι. 

Δεν αντέχω άλλο, 
μαζί να είμαστε και να μη σε χω. 
Δεν αντέχω σε δρόμους λησμονιάς να τριγυρνώ. 

Ταξίδεψε με μέσα σου, 
την ευτυχία να γνωρίσω. 

Κάθε μικρή στιγμή που είσαι κοντά μου, 
κολυμπάω βαθιά στην αγάπη που σου εχω... 
Κάθε λεπτό εύχομαι αιώνες να κρατήσει... 

Μα φεύγεις, 
και μόλις φεύγεις πνίγομαι ξανά 
στη γεωγραφία της μοναξιάς... 

Εκεί κατοικώ μακριά σου...



**** 

16 σχόλια:

Kévin είπε...

"Μα φεύγεις,
και μόλις φεύγεις πνίγομαι ξανά
στη γεωγραφία της μοναξιάς... "

Κάπου εκεί βρίσκομαι χαμένος και εγώ απο χθες το βράδυ.. Στη γεωγραφία της μοναξιάς.. Και η ειρωνεία είναι ότι ακριβώς πριν 3 μέρες πίστευα ότι θα το εγκαταλείψω μια και καλή αυτό το μέρος...

Αφου λοιπόν έφαγα ένα πολύ καλό "χαστούκι", νομίζω ότι μετακόμισα για μόνιμα εκεί...

Υ.Γ: Πραγματικά, ώρες ώρες νομίζω ότι -ως προς το γράψιμο και συναισθήματα- είσαι ο θηλυκός εαυτός μου.

Katerina είπε...

Μοναξιά...
τι δύσκολο πράγμα....

Φοβερός ο χάρτης!!

καλημέρα, καλή εβδομάδα να έχεις!

Aerlyn0204 είπε...

Καλημερα κοριτσακι...Σου ευχομαι να ειστε μαζι συντομα και να μην βαδιζεις πλεον μονη...
Φιλια και καλη εβδομαδα....

Prisoned Soul είπε...

@Kévin
Μην το βάζεις κάτω... και γω εκεί κατοικώ αλλά δεν είναι πάντα έτσι ούτε και για μένα αλλά σίγουρα όχι για σένα...
Μην σκέφτεσαι έτσι, θετικό θέλω να σε βλέπω, όπως ήσουν τελευταία.

Φιλιά, τουλάχιστον για την ώρα ακόμη βαδίζουμε μαζί στη γεωγραφία της μοναξιάς.

Prisoned Soul είπε...

@Katerina
Δύσκολο δε λες τίποτα!!!!
Χαίρομαι που σου άρεσε ο χάρτης, παρμένος από το βιβλίο της Γλώσσας την 2ας γυμνασίου (το πήρε ο μικρός μου αδερφός και ξεφυλλίζοντάς το να που έπεσα!! Τυχαίο;...)

Prisoned Soul είπε...

@Aerlyn0204
Αχ μακάρι να έρθει εκείνη η στιγμή...! Την περιμένω όσο τίποτε άλλο!!

Adis είπε...

Κοίτα να δεις τι έχουν καμιά φορά τα σχολικά βιβλία.. Τέτοια γεωγραφία έπρεπε να μπορούσαμε να σπουδάζαμε για να μαθαίναμε πως την αποφεύγουν..

"μαζί να είμαστε και να μη σε χω" Πολύ μα πολύ άσχημο.. Αυτό τρώει ζωή.. Σίγουρα.

Καλησπέρες! :)

Prisoned Soul είπε...

@Adis
Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο άσχημο... πόσο πονάει...

Ναι αυτή είναι όντως η γεωγραφία που όλοι πρέπει να μάθουμε...
εγώ τη θυμόμουν από παλιά οπότε μόλις αντίκρισα το βιβλίο, έτρεξα αμέσως να τη βρω...

Καλό σου βράδυ

~reflection~ είπε...

Βρεθήκαμε μέσα από τις γραμμές που χαράζαμε στην άμμο..
Καλοκαιράκι καρδιάς...

Σχεδίαζα ταξιδια στην αμμουδια και έγινες αβίαστα προοροσμός στο χάρτη μου...

Χωρίς πυξίδα έφτασα...
Χωρίς ενδοιασμούς η ζωή σε πήρε...

Έμεινα να χαράζω κύκλους..
ομοκεντρες νοσταλγίες βαμμενες στο χρωμα της μελαγχολίας..

Αν αντεχω αυτο το φθινοπωρο, θα ζήσω ακομη ένα καλοκαιρι μαζί σου..

αλλιως μόνο ο βραχος θα θυμαται πόσο έκλαψα μεσα σε αυτην τη Γεωμετρία της Μοναξιας...
πλωτα σχηματα γεματα δακρυα, όλες μου οι λεξεις...


Φιλι Αληθεια μου.... κατακοκκινο..

Nicotine είπε...

Δεν είναι μόνο η γεωγραφία της μοναξιάς, αλλά και ο χρόνος της μοναξιάς, ο χωροχρόνος της μοναξιάς λοιπόν, που ποτέ καμιά επιστήμη δεν θα τον αναλύσει και δεν θα τον εντάξει σε θεωρίες

Takis X είπε...

Οπως πας θα γράψεις την Ερωτική Μπριτάνικα...

Ηθελα να ξερα ομως .. Ο Παραλήπτης του ερωτα σου τα διαβάζει αυτά? Είμαι πολύ περίεργος..

Prisoned Soul είπε...

@Κάκια μου, σε βρήκα κι εγώ μέσα από τις λέξεις μου να ξεπροβάλλεις, με δικές σου λέξεις μεθυσμένων συναισθημάτων...
Τόσο γλυκές και συνάμα πικρές που μελαγχόλησα...

Καληνύχτα καλή μου

Prisoned Soul είπε...

@aougare μου, ούτε η γεωγραφία της μοναξιάς εντάσσεται, τι κι αν σκιαγραφείται το τοπίο, ο καθένας περπατά σε δικά του μονοπάτια.
Ευχαριστώ που βρίσκεις χρόνο και περπατάς και στα δικά μου, όπου κι αν με οδηγούν.

Prisoned Soul είπε...

@Takis X
αχ μακάρι να τα διάβαζε... κάποια πρώτα πρώτα του τα έχω δώσει αλλά τώρα τελευταία τίποτα... Λες να πρέπει;

Πάντως μου έδωσες ωραία ιδέα, θα τα μαζέψω όλα κάποια στιγμή και θα τα βιβλιοδέσω!!!!

Ἅ λ ς είπε...

Μα φεύγεις,
και μόλις φεύγεις πνίγομαι ξανά
στη γεωγραφία της μοναξιάς...

ειμαστε πολλοι τελικα...
πως ερχονται οι στιγμες..

Prisoned Soul είπε...

@Α λ ς
Έρχονται καλή μου οι στιγμές, ξαναφεύγουν, ξανάρχονται... φαύλος κύκλος και μεις στη μέση να προσπαθούμε να τον κάνουμε ευθεία, για να μην ξαναφύγει...

Καληνύχτα