Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

"Αλλόμορφη..."

Έκλεισα τα μάτια 
και νοερά ένιωσα τον αέρα 
να μου χτυπά το πρόσωπο 
και τον ήλιο να μου χαϊδεύει τη ράχη. 
Άνοιξα τα μάτια και έζησα 
μέσα σε μια ονειρική πραγματικότητα, 
ήμουν άλογο και κάλπαζα 
σε καταπράσινα λιβάδια. 
Ήμουν ελεύθερη. 


Ακολουθούσα με το βλέμμα μου τα πουλιά 
που πετούσαν πάνω απ το κεφάλι μου 
και τα ζήλεψα, 
σκέφτηκα πόσο ξενοιαστα θα νιώθουν 
και ευθείς αετός έγινα, 
άνοιξα διάπλατα τα φτερά μου, 
είδα μέχρι τα βάθη του ορίζοντα 
και πέταξα για να τα φτάσω. 
Ελεύθερη. 


Ταξίδεψα πάνω από βουνά 
και έφτασα στις πιο βαθιές θάλασσες 
και κοιτώντας με δέος εκείνο το γαλάζιο, 
βούτηξα. 
Και δελφίνι πια,
Κολύμπησα με όλες μου τις δυνάμεις
πιο γρήγορα απ'όσο μπορούσα ποτέ να φανταστώ 
κάνοντας δαχτυλίδια νερού 
με την ουρά μου
όταν έβγαινα για λίγο 
και κοιτούσα τον απέραντο ουρανό
Ελεύθερη.


Κυνήγησα την ελευθερία 
μόλις κατάλαβα τι είμαι ικανή να κάνω
Θα μπορούαα να είμαι χίλια δυο
Αλλά όχι...
Ελεύθερη


Αλλόμορφη


Συνεπαρμένη από το εξαιρετικά γλυκό μυθιστόρημα της Κέιτ Τόμσον "Οι Αλλόμορφοι" 
Για παιδιά και νέους άνω των 14ων

30 σχόλια:

Unknown είπε...

Υποκλίνομαι!!!

όμως και σαν άλογο και σαν αετός και σαν δελφίνι βαφτίστηκες ελεύθερη ... ό,τι άλλο και να υπάρξεις ξέρεις τι είσαι ικανή να κάνεις ...

τύχη τεράστια μικρή αυτό

την αγάπη μου

Έσπερος είπε...

Sweet truth μου,

Δεν μπορώ να προσδιορίσω τι, μα το ποίημά σου κάτι μου θυμίζει. Δεν ξέρω τι, αλλά κάτι! Τόσο γνωστό λαο τόσο άγνωστο Τόσο οικείο και τόσο μακρινό.Σαν όνειρο που το είδα το βράδυ κι όταν ξύπνησα τον μισοξέχασα...σαν την ελευθερία που περιγράφεις.

Πολύ όμορφο, πραγματικά!

Να έχεις μια πανέμορφη Νύχτα μικρή μου Sweet truth! Σύννεφα, σταγόνες, θάλασσες φιλιά!

Ναύτης είπε...

ποιος ζηλεύει μια ελευθερία χωρις αγάπη;
κουτσο άλογο
τυφλος αετος
μουγγο δελφίνι...

η βεβαιότητα ότι μπορεις όμως
κάνει την ελευθερία σου το υπέρτατο δώρο...

κι όποιος το εκτιμήσει...

καλησπέρα

homo anisorropus είπε...

Αλλόμορφη ε? Πρώτη φορά ακούω τη λέξη..

Πολύ όμορφο.

~reflection~ είπε...

Μεταμορφώσεις γυναικείας ψυχολογίας..

Η Ελευθερία ειναι κι αυτή μία μεταμορφωση...
Μετά ακολουθεί πάλι η φυλακή...
και έπειτα η στέρηση..
και μετά πάλι Καλπασμός αέρινης βουτιάς στο θαλάσσιο πάρκο των συναισθηματων...
και πάλι κυνηγι...
Ελευθερία... Φυλακή.... Στερηση.... Αγώνας... Ελευθερία..

Μεταμορφωσεις, ματια μου, Γυναικείας Ψυχολογίας!!!

Τα φιλια μου.... φυσικά μεταμορφωμενα στις επιθυμίες σου...

Prisoned Soul είπε...

@meggie μου,
δεν ξέρω αν είναι τύχη τεράστια, ξέρω πως αυτές οι μορφές μου ήρθαν στο μυαλό, ελεύθερα ζώα, περήφανα...!
Μακάρι να μπορούσα να είμαι!!!!

Φιλιά και καλό βράδυ

Prisoned Soul είπε...

@Έσπερε...
το βιβλίο έλεγε κάπου ότι όλοι είναι αλλόμορφοι, αρκεί να το καταλάβουν πριν τα 8 τους χρόνια.

Ίσως να το πέρασες και να μην το θυμάσαι λοιπόν... ποτέ δεν ξέρεις...

Πάντως εγώ θα σε επαιρνα με χαρά μαζί μου να σκίσουμε τους ουρανούς, να τριγύσουμε κάθε σημείο της γης και να διασχίσουμε κάθε θάλασσα!!!
Τη να την κάνεις την ελευθερία όταν είσαι μόνος;

Φιλιά γλυκά και από μένα, σταλμένα με πεταλούδες από τη φωτιά του φεγγαριού βγαλμένες!!!

Prisoned Soul είπε...

@Ναύτη
Έτσι είναι... αλλά μοιράζομαι αυτή την ελευθερία, σε προσκαλώ και σενα αν θες. Ας γίνουμε μια φορά για λίγο όλοι αλλόμορφοι, ας πιστέψουμε σε αυτή την μαγεία που έχει δυστυχώς χαθεί και νικηθεί από την μάχη της με την πραγματικότητα!!

Φιλιά

Prisoned Soul είπε...

@homo anisorropus
Πάρε το βιβλίο αν θες , θα σ' αρέσει,αν και είναι κάπως παιδικό, είναι πολύ όμορφο!

φιλιά και καληνύχτα...!

Prisoned Soul είπε...

@Κάκια μου,
δύσκολα αυτά τα στάδια...
και αν και απολαμβάνω τις μεταμορφώσεις δεν έχω το κουράγιο να περιμένω να ρθουν...

Θα προσπαθήσω όμως γιατί τίποτα δεν συγκρίνεται με την ελευθερία του μυαλού και των αισθήσεων...!

Φιλιά πολλά και όνειρα γλυκά...

Takis X είπε...

"Ελευθερία: Βαριές ασήκωτες αλυσίδες..τις σπας κι αυτές δένονται απο την αρχή..

τα αποτυπώματα της ενηλικίωσης..

~reflection~ είπε...

ΜΑτια μου γλυκά..
Αν μπεις στο χορό των μεταμορφώσεων δε σε ρωτά ο ρυθμός για τις αντοχές σου....

Ωριμάζουν οι ελιγμοί και καποια στιγμή όλα έρχονται αβιαστα, πριν το καταλάβεις έχεις κλείσει όλο τον κύκλο της πρωτης φασης...
και είσαι έτοιμη για την επομενη...

Το ποίημα δειχνει ότι ήδη είσαι μέσα στο χορο...

Από επιλογή... δειλη ίσως {οπως ομολογεις...} μα... η αποφαση επαρθη και όλοι είμαστε παρατητητες της συνέχειας!!!...

Σε φιλω με γυναικείο ελιγμό μεταμορφωτικού χορού στο πεδίο των αισθήσεων...

Aerlyn0204 είπε...

Αχ τι ωραιο...Πρεπει οντως να ηταν ωραιο βιβλιαρακι :)
Εγω ταυτιζομαι με τον αετο επειδη μου αρεσει πολυ η ιδεα να πεταω ελευθερη και το δελφινι λογω της λατρειας που εχω στη θαλασσα!

Τα φιλια μου!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

"θα μπορουσα να ειμαι χιλια δυο αλλα οχι ελευθερη...και επελεξα να ειμαι ελευθερη"

μονο αυτο...
αυτο και μονο σημαινει τοσα πολλα πραγματικα...
τοσα πολλα!

σε φιλω!!!
πολυ ομορφο!!!

Prisoned Soul είπε...

@Takis X
Τα αποτυπώματα της ενηλικίωσης...
πόσο τη συχαίνομαι καθώς έρχεται!!!

Prisoned Soul είπε...

@Κάκια μου,
ναι είμαι και σιγά σιγά ολοκληρώνω κα ιτον πρώτο κύκλο...
με δυσκολία όμως πιστεύω πως θα προχωρίσω στον επόμενο...

Φιλιά

Prisoned Soul είπε...

@Aerlyn0204

Όπως το είπες, ήταν ένα πολύ ωραίο βιβλιαράκι!!
Και δανικό από ... κάποιον... πολύ... αγαπητό...!!!! :)

Φιλάκια πολλά!!

Prisoned Soul είπε...

@ΝΑΪΑΔΑ μου, χαίρομαι που σου άρεσε!
Είναι πράγματι πολύ σημαντική η ελευθερία, ακόμη και αν κρατάει για λίγο, για μια αλλαγή μορφής...
είναι τόσο τέλεια!!

Φιλιά γλυκά και καλό σου ξημέρωμα!

Ο ΠΑΝΟΣ & Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ... είπε...

Καλημέρα και καλό Φθινόπωρο ... !!!

Ξέρεις, καμμιά φορά, όταν θεωρούμε ότι το γραπτό "κάτι μας θυμίζει" είναι μάλλον εκείνη η λεπτή διακριτή στιγμή όπου το περιεχόμενο -ενώ το διαβάζουμε- τείνει να "πηγάζει" από μέσα μας. Εκείνο το λεπτό σημείο της ταύτισης του αναγνώστη με το δημιούργημα. Εκείνο που, όλοι ζητάμε να μας συμβεί κάποια στιγμή. Εσύ, είσαι ήδη εκεί ...

Φιλιά
Π.

Ἅ λ ς είπε...

τελειοοοο! για αλλη μια φορα συγχαρητηρια!!!
μακαρι να ειχαμε τις ιδιοτητες αυτων των τριων. Και ενταξει θα μου πεις τρεχουμε και κολυμπαμε μα δεν πεταμε.. και ποσο θα ηθελα να πετω...:/

Prisoned Soul είπε...

@ΠΑΝΟΣ & Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Είμαι; αλήθεια; αχ δεν θα μπορούσα ποτέ να το φανταστώ αυτό!!
Με κάνει απερίγραπτα χαρούμενη...

Μήπως όμως δεν είμαι;
μήπως φταίει το θέμα; και ποιος δε θα θελε να νιώσει έτσι ελεύθερος...!

Όπως και να χει, ευχαριστώ.

Φιλάκια!!

Prisoned Soul είπε...

@Α λ ς
Έτσι είναι;! Αχ μακάρι να μπορούσαμε!!!

Ευχαριστώ!
Φιλιά πολλά!! :)

Ανώνυμος είπε...

Καλή μου φιλενάδα, είναι σπουδαία η ελευθερία. Ξέρεις, μέχρι πριν απο λίγο καιρό, επειδή τα κάναμε πλακάκια με κάποιους, ευχόμασταν πάντα "στην ελευθερία"!!! φιλιά..

Nicotine είπε...

Άλογο αετός δελφίνι, και τα τρία τα ομορφότερα στο χώρο τους, αλλά δεν είναι γνωστά μόνο για την ομορφιά τους αλλά και για την ευγένεια τους. Εσυ για ποιον από τους δύο λόγους διάλεξες αυτά τα ζώα; το πιθανότερο είναι και για τους δυο. Αλλά αυτό θα μου το πεις εσύ.
Πολύ όμορφο, να είσαι καλά..

Prisoned Soul είπε...

@Ηλιαχτίδα μου,
Πάντα στην ελευθερία θα ευχόμαστε... όσο και αν επαναπαυόμαστε σε καταστάσεις της καθημερινότητας πάντα θα αποζητούμε έστω και λίδες στιγμές εέυθερίας, να χαλαρώσουμε και να ζωντανέψουμε ξανά!!

Φιλιά

Prisoned Soul είπε...

@aougare
Τι να σου απαντήσω... δεν ξέρω... ήταν τα πρώτα που μου ήρθαν στο μυαλό.
Ίσως φταίει που δεν έχω αυτοπεποίθηση και εδώ μπαίνει το γεγονός ότι τα ζώα αυτά είναι από τα ομορφότερα...

Τρελός του Χωριού είπε...

Τιποτα πιο δυνατό
από μια ελεύθερη Ανασσα

Φθηνοπωρίζουν οι σκέψεις σου.
Σαν φύλα που ζητούν το χάδι του ανέμου.

Prisoned Soul είπε...

@Τρελέ μου, έτσι είναι.
Και πόσο το απολαμβάνω αυτό το χάδι δεςν μπορείς να φανταστείς...!
Τόσο όμορφα μελαγχολικό, τόσο καταπραϋντικό μετά από τη καυτή συντροφιά του καλοκαιριού...!

Να σαι καλά,
τα φιλιά μου!

Φόβος..... είπε...

Όλα συμβαίνουν γιατί ήρθε η ώρα. Θα κλείσει ο κύκλος πριν το καταλάβεις. Και όταν έρθουμε να σε επισκεφτούμε και θα σε βρούμε αλλόμορφη.

Prisoned Soul είπε...

@Φόβος
Λες...; Δεν ξέρω, δεν μπορώ να ξέρω.
Μέσα μου φοβάμαι πως αν αλλάξω θα είμαι μόνη, αλλά θέλω τόσο πολύ αυτή την αίσθηση, αυτήν την αλλαγή, αυτή την ελευθερία...!

Καλό ξημέρωμα να χουμε...