Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Κοινωνιολογία! :)

Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου
Έχω γυρίσει από το φροντιστήριο και ξεκινώ το διάβασμα για το σχολείο, η ώρα... περίπου 22:00.
Γράφω και διαγώνισμα κοινωνιολογίας αύριο πρώτη ώρα και η "καλή" μας καθηγήτρια μας έχει τρεις φορές πει ότι όλοι τις οι μαθητές πατώνουν στο πρώτο κεφάλαιο κάθε χρονιά.
Τι καλά! και σίγουρα πολύ αισιόδοξο!
Ώρα 00:55, τα μάτια μου να πονάνε στο ημίφως του δωματίου (μην ανοίξω το φως και ξυπνήσει η "πριγκίπισσα"-μικρή μου αδερφή!!) Κλείνω το βιβλίο αφού πια δεν αντέχω, βάζω ξυπνητήρι για τις 6, μια μικρή επανάληψη και πέφτω για ύπνο.
Εδώ να αναφέρω την ύλη του διαγωνίσματος:

Κλασικοί-Θεμελιωτές της Κοινωνιολογίας
Auguste Comte
Karl Marx
Emile Durkheim
Max Weber

και οι Σχολές αυτών

Ώρα άγνωστη...
Κάθομαι στο θρανίο μου και εμφανίζεται από την πόρτα της αίθουσας ο Μαρξ. Κάνει μερικά βήματα προς το μέρος μου και με ρωτάει:
"Ποια ήταν κατά εμέ η βασική αντίφαση του Καπιταλισμού;"
Έχει τα χέρια του στο θρανίο και γέρνει προς το μέρος μου απειλητικά. 
"Λοιπόν;"
μιλιά εγώ! ήξερα την απάντηση αλλά έτσι όπως ήταν και με κοίταζε είχα παγώσει και δεν μπορούσα να μιλήσω...

Κουνάει λοιπόν υποτιμητικά το κεφάλι και φεύγει...
Εγώ να έχω ιδρώσει από το άγχος και να κοιτώ ακόμη την κενή πόρτα.
Ξαφνικά να σου και ο Weber...
"Τι ονομάζω κατά τη θεωρία μου Ιδεατό Τύπο;"
Μιλιά πάλι εγώ και να χω αρχίσει να τρέμω.
"Ξέρεις;" μου φωνάζει και χτυπά δυνατά το χέρι του στο θρανίο.
"εεεε...."
Με κοιτά βλοσυρός, κουνά και κείνος υποτιμητικά το κεφάλι και βγαίνει από την αίθουσα.

Ώρα 04:47,
ξυπνώ αλαφιασμένη και προσπαθώ να συνέλθω
Όνειρο ήτανε... όνειρο, αυτό έλεγα και ξανάλεγα
Ανοίγω τη λάμπα του γραφείου μου, κλείνω το ξυπνητήρι, ανοίγω και το τετράδιο και διαβάζω..

Ώρα 07:15, Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου
-Μαρία μου σήκω να πας σχολείο. (η μαμά)
Σηκώνομαι απότομα και πέφτει και το τετράδιο από πάνω μου, και τότε μου ήρθαν όλα. Ο εφιάλτης, η επανάληψη τα χαράματα, και ο ύπνος που με πήρε καθώς διάβαζα.
Πλένομαι -με το τετράδιο στο χέρι και διαβάζοντας-, ντύνομαι -με το τετράδιο στο χέρι και διαβάζοντας- και φεύγω από το σπίτι -με το τετράδιο στο χέρι και διαβάζοντας.
Περπατώ και φτάνω σχολείο -με το τετράδιο στο χέρι και διαβάζοντας, μπαίνω στην τάξη και περιμένω την καθηγήτρια -με το τετράδιο στο χέρι και διαβάζοντας.
Ώρα 08:30
"Εγώ σε μισή ώρα δε γράφω, το ξεκαθαρίζω!" Φωνάζω από μέσα μου επειδή η καθηγήτρια έχει αργήσει.
Η απουσιολόγος καταφθάνει "Η κ.Λ. λείπει έχουμε κενό"
Φωνές, γέλα, αναστεναγμοί ανακούφισης από όλους και εγώ να χω μείνει με το τετράδιο στο χέρι....

ΥΓ1.Βασική αντίφαση Καπιταλισμού κατά Μαρξ: Η Εξαρτημένη μισθωτή εργασία στηρίζει το οικοδόμημα και ο Προλετάριος είναι και καταναλωτής κάτι που προκαλεί την οικονομική κρίση.


ΥΓ2.Ιδεατός Τύπος Ονομάζεται το καλούπι-εργαλείο όπου ρίχνω τα ποιοτικά χαρακτηριστικά κάποιας επιστημονικής υπόθεσης ή κοινωνικού φαινομένου.


ΥΓ3.Και τις δύο ερωτήσεις μας τις είχε βάλει SOS!


ΥΓ4. Σόρρυ αν σας κούρασα, δεν τις συνηθίζω αυτές τις αναρτήσεις...!!

15 σχόλια:

Gaurakos είπε...

Ε, το να βλέπεις αυτούς τους δυο κυρίους στον ύπνο σου είναι κάπως. Πως να πας να γράψεις τη άλλη μέρα.
Σειρά έχουν οι επόμενοι απόψε;

Χαχαχαχαχαχα Συγνώμη για τα γέλια αλλά δεν άντεξα. Χαχαχαχαχαχαχαχα

Ἅ λ ς είπε...

θα αστειυεσαι βεβαια με το σορρυ! λατρευω τετοιες ιστοριουλες...!!!!!

ουαου!!! τι ονειρο!!

βασικα ελεος? σας εβαλε διαγωνισμα κ ελειπε? ποσο μου τη σπαγαν κατι τετοια... ελεος ....

Kévin είπε...

Τί εφιάλτης να σε κυνηγά ο Μαρξ και ο Βέμπερ στο όνειρό σου... πωπω.. λολ..

Κάνετε κοινωνιολογία?Τόσο πολύ άλλαξαν τα πράγματα? Ξαφνικά νιώθω τόσο γέρος όμως...... Μήπως είναι στη θέση της δικής μας φιλοσοφίας?

Unknown είπε...

Καλημέρα Αλήθεια μου,
κακώς ζητάς συγγνώμη για την ανάρτησή σου,
ήταν εξαιρετική,
τα είχε όλα,
κι εσένα με τον μαθητικό αγώνα σου αλλά και με πανέξυπνο τρόπο είχε "απαντήσεις" στον καιρό της κρίσης που παλεύουν άλλοι να δώσουν με κείμενα τεράστια και με άδεια λόγια.

Σε φιλώ κορίτσι μου

Aerlyn0204 είπε...

Πωπω ποση πιεση...Μεχρι και στον υπνο σου τους ειδες....Ελπιζω την επομενη φορα να εισαι πιο χαλαρη και να γραψεις σουπερ!Αφου θα εχεις εξτρα χρονο!!! :)

Φιλια και καλο σ/κ να εχουμε!!

Prisoned Soul είπε...

@Gaurakos
Την επόμενη φορά που θα γελάσεις δεν σου λέω τίποτα! Πλάκα κάνω... ;)
Ευτυχώς δεν είδα κανέναν άλλο, η νύχτα ήταν ήρεμη!


@Α λ ς
Μόνο όνειρο; πες εφιάλτης καλύτερα...!!
Η συγκεκριμένη καθηγήτρια δεν λείπει ποτέ πάντως, ούτε στις απεργίες! Κάποιος συγγενής της πέθανε... :|


@Κέβιν μου, είναι όντως τραγικό!
Όσο για την κοινωνιολογία είναι μάθημα γενικής παιδείας, η φιλοσοφία υπάρχει ως μάθημα κατεύθυνσης στη θεωρητική (εγώ πάλι είμαι θετική!)
Φιλάκια!!

Prisoned Soul είπε...

@meggie μου,
σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου, να ξέρεις δεν είχα ως σκοπό μου να δώσω απαντήσεις γιατί ξέρω απειροελάχιστα σε αυτό το θέμα, αλλά χαίρομαι που το είδες έτσι, δεν τό είχα σκεφτεί καν.
Σε φιλώ


@Aerlyn0204
Πίεση δε λες τίποτα, έχε χάρη που μυ αρέσει σαν μάθημα και διαβάζω αλλιώς...
τέλος πάντων, τη δευτέρα θα γράψω λογικά, μέχρι τότε βλέπουμε!!
Φιλάκια πολλά και καλό σ/κ και σε σένα!!

Ἅ λ ς είπε...

Οπ! ε τοτε λαθος μου...! :/ συμβαινουν και αυτα...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

αχ θετικη εισαι και συ οπως ημουν και γω.Ειναι τραγικη η κατασταση αλλα υπομονη.
Καλο βραδυ να εχεις.

Ανώνυμος είπε...

Μηπως έχεις περισσότερο άγχος απ'οσο χρειαζεται το συγκεκριμένο μάθημα;

Με προβληματισες λιγο...

Βρε να κοιμασαι ησυχη, να ευχαριστιεσαι ύπνο και να ξεκουραζεσαι!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα, Για καποιο λογο δεν σε βλεπω στα ιστολογια που παρακαλουθω.. και δεν ξερω γιατι γμτ! σε ξαναπροσθεσα αλλα τπτ .. γιατι? αν ξερεις κατι και πως να το λυσω αυτο please πες μου!.. σε φιλω

Prisoned Soul είπε...

@Α λ ς
Εντάξει δεν πειράζει, δεν το ήξερες...!!

Prisoned Soul είπε...

@SKPOYTZAKO μου αυτό κάνω υπομονή, γι αυτή τη χρονιά!!!
Να σαι καλά!


@Coula
Συνήθως ξεκουράζομαι, μάλλον για το συγκεκριμένο μάθημα αγχώθηκα! :Ρ
Αλλά δεν το ξανακάνω!!


@Siren Girl
Άλλαξα τη διεύθυνση του blog... Αυτό που έχεις να κάνεις είναι να βάλεις στην παρακολούθηση ιστιολογίων το equatiolallove.blogspot.com
Συγνώμη για την ταλαιπωρία!!

Ηχώ είπε...

Τυχερούλα :)

Κοινωνιολογία αχχχ τι μου θύμησες τώρα....

Ποιά η γνώμη σας για τα στερεότυπα απαντήστε με επιχειρήματα καθώς και με τις σχετικές θεωρίες...

Απλή και λιτή ερώτηση έτσι δεν είναι;
Αν θυμάμαι καλά μου πήρε 2 κόλλες Α4 για να απαντήσω. Ευτυχώς αυτά που έγραψα ήταν σωστά.

Φιλιά

Prisoned Soul είπε...

@WIND
Την απάντηση δεν την ξέρω... :Ρ
Μάλλον είμαστε πίσω ακόμη. Αλλά όντως ακούγεται απλή και λιτή, και έγραψες 2 σελίδες! Τι να πω! Μπράβο!!!

Φιλάκια!!