Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2010

Ώρες γεμάτες

Είναι αυτές οι στιγμές που λες 
για πάντα θέλω να κρατήσουν. 
Αδειάζει το μυαλό από καθετί άχρηστο 
και μένεις εσύ, 
η ζεστασιά και η χαρά στην καρδιά μου. 


Μένει το τώρα στα καστανοπράσινά σου μάτια 
που με κοιτούν 
και το μετά χάνεται στα αμέτρητα φιλιά μας. 
Και ξαγρυπνώ χωμένη στην αγκαλιά σου, 
να σε κοιτώ και να μεθώ 
από το άρωμα του κορμιού σου που με τυλίγει. 
Και ζαλισμένη ύστερα αφήνομαι, 
γλυκά, υγρά φιλιά στο λαιμό σου, 
σταγόνες που σε τρελαίνουν 
και βάζουν σε χορό τα χέρια σου, 
να χαϊδεύουν το σώμα μου. 


Οι ανάσες σου κόβονται και τεντώνεσαι 
αναριγώντας στο παραμικρό μου άγγιγμα 
στη σπονδυλική σου στήλη. 
Νυχάκια και ακροδάχτυλα 
να διαγραφούν νοητές αυλακιές στην πλάτη σου, 
ακούραστες. 
Με σταματάς κλείνοντας τα χέρια μου στα δικά σου 
και σφίγγοντας με πάνω σου. 


Και έτσι περνάνε οι ώρες.

Χαμηλώνω πια τα βλέφαρά μου και ακούω. 
Την καρδιά σου συγχρονισμένα να χτυπά με τη δική μου, 
δυνατά, γρήγορα. 
Μιλούν εκείνες για μας. 
Προσεύχονται να σταματούσε ο χρόνος, 
μα εκείνος αμείλικτος περνά και μας χωρίζει. 


Τώρα δεν είσαι εδώ
Και νιώθω τόσο μεγάλο το κενό πλάι μου, μέσα μου... 

7 σχόλια:

Ἅ λ ς είπε...

ναι αλλα σεκψου οτι τον ειχες και θα τον ξαναχεις.. μη χαλιεσαι!!

~reflection~ είπε...

Είναι που σήμερα κοιτούσα με Βλέμματα εισιτήρια για Ταξίδια Νοσταλγίας τις Φωτογραφιες σου.....

τόσο φως...
τόση θαλασσα χυμένη στα ματια σου...
τόσος ουρανός απλωμενος στη διαφάνειά σου....

και ανεβηκα αβίαστα στη βαρκούλα μας...
εκείνη τη Λέξη μας που μολις την συλλάβιζες με ξεκλείδωνες και χανόμουν σε Νησιά Παραδείσου....

Τι συγχρονισμός!....

εσυ γραφεις...
εγω εκτελω...
ασυναίσθητα συγχρονίζομαι μαζί σου...

ποια Δύναμη μας ενώνει?...
πες μου..

φιλια...κρίκοι αλυσίδας από μια Αγαπη Διάφανη...

Aerlyn0204 είπε...

Τι ωραιο....Ετσι ειναι ο ατιμος ο χρονος..περνα και χωριζει τα κορμια....
Τα φιλια μου...

Prisoned Soul είπε...

@Α λ ς
Αυτό σκέφτομαι καλή μου και ηρεμώ γιατί αλλιώς... δε με βλέπω καλά!! :Ρ


@~reflection~
Έτσι είναι οι καρδιές που μοιάζουν, έτσι είναι συγχρονισμένες...
χτυπούν μαζί, και όταν η μία σκέφτεται η άλλη εκτελεί...
Σε φιλώ


@Aerlyn0204
Χαίρομαι που σου άρεσε, αχ και να μπορούσαμε να τον σταματήσουμε το χρόνο...
Τα φιλιά μου!!

Ηχώ είπε...

Αχ τι γλυκόοοοοοο :))) σαν εσένα καλή μου!
Στιγμές μακάρι να κρατούσαν για πάντα αλλά και το για πάντα είναι μεγάλη λέξη:)))

Φιλιά Πολλά

Ανώνυμος είπε...

"Ήρθε ένας μάγος που έβγαζε
ήλιους απ' τα μανίκια
κι απ' το καπέλο του έπεφταν νησιά
έκλεισε μες στη χούφτα του
θαλασσινά χαλίκια
την άνοιξε και πέταξαν πουλιά.

Κι έγινα κι εγώ
ένα λαμπάκι πάνω απ' την υδρόγειο
φεγγάρι να βουτήξω στη Μεσόγειο.

Μετά ο μάγος έσπασε
δυο γυάλινα ποτήρια
κι έφτιαξε από τα θρύψαλα νερό.
"Θα κόβεσαι", είπε,
"αν μόνη σου
το ακουμπάς στα χείλια,
θα ξεδιψάς σαν πίνετε κι οι δυο""

Prisoned Soul είπε...

@WIND
Όταν είσαι ευτυχισμένος δε ζητάς να μείνει μαζί σου η ευτυχία;
Όταν είσαι με τον άνθρωπο που στην προσφέρει, αυτόν που αγαπάς δε θες να τον έχεις δίπλα σου; να τον νιώθεις;
Εγώ λοιπόν αυτά τα θέλω για πάντα να τα έχω... δε ζητώ πολλά... :Ρ
Μόνο εκείνον...
Φιλάκια καλή μου

@Bd
Έτσι είναι, και γω μόνη μου νιώθω τόσο αδύναμη... και πληγώνομαι....
αλλά κοντά του νιώθω να γεννιέμαι ξανά και μπορώ να καταφέρω τα πάντα με τη δύναμή μου...!!
Μαζί λοιπόν... είναι το μόνο που θέλω.
Σε φιλώ γλυκιέ μου.