Παρασκευή 16 Απριλίου 2010

Βροχή


Είναι μαγευτική η βροχή, που γενναιόδωρα ποτίζει, μεθά το ξερό έδαφος. Ξεπλένει τους ανθρώπους και όλα όσα βρίσκονται στο διάβα της. Απομακρύνει τις σκοτούρες, τα προβλήματα, το άγχος και αφήνει αδιάφορα, μελαγχολικά μάτια και πράσινα φύλλα γεμάτα δροσοσταλίδες.
Πέφτει καλύπτοντας κάθε θόρυβο, σκεπάζοντας καθετί άσχημο και επικίνδυνο. Οι σταγόνες της σκίζουν τον ουρανό και τρέχουν βιαστικές να γίνουν ένα με τη γη, με το χώμα που πατάμε. Απλώνουν τριγύρω τη δροσιά τους και φαντάζουν όαση μέσα σε απέραντη έρημο.

Η βροχή κάποιες στιγμές κοπάζει, μα ένα μπουμπουνητό, μια αστραπή, αρκούν για να κάνουν τις σταγόνες να χορεύουν μέσα στο απαλό αεράκι ξανά, γρήγορα και ρυθμικά. Όταν όμως σταματήσει εντελώς, στερεύουν τα σύννεφα, δεν έχουν άλλα δάκρυα να χύσουν. Η μελωδία που πριν πλημμύριζε την ατμόσφαιρα, χάνεται. Το μόνο που μένει είναι το πολύχρωμο ουράνιο τόξο, οι λακκούβες που έχουν σχηματιστεί εδώ και κει και η υπέροχη, ξεχωριστή μυρωδιά του φρεσκοποτισμένου χορταριού.

14 σχόλια:

Unknown είπε...

'Οταν βρέχει μελαγχολώ!
Μιλάω για εκείνη την αργή, συρτή και συνεχόμενη βροχή που μπορεί να διαρκέσει μια ολόκληρη ημέρα! Στέκομαι στο παράθυρό μου να την κοιτάζω καθώς οι στάλες τις αγγίζουν όλες τις επιφάνειες χαιδεύοντάς τες! Δε θέλω να πηγαίνω πουθενά! Θέλω να είμαι κουκουλωμένη κάτω από μια κουβέρτα, να ακούω χαλαρή μουσική την οποία θα σιγοντάρει ο ήχος της βροχής, να κλείνω τα μάτια και να ταξιδεύω, να ονειρεύομαι...
Αυτό είναι η βροχή για μένα!

Καλό σου βράδυ καλή μου!

b|a|s|n\i/a είπε...

και είναι μερικές βροχές τόσο όμορφα ευωδιαστές!
πολύ καλό σου βράδυ!

Prisoned Soul είπε...

@Νατάσσα μου,
Αυτή όντως είναι η πιο όμορφη βροχή που αναφέρεις και ομολογώ πως κι εγώ έτσι την απολαμβάνω...
Κουκουλωμένη κάτω απ τα σκεάσματα του κρεβατιού, είτε με απαλή μουσική να μου χαϊδεύει τα αυτιά οπως κάνει και η βροχή στην πλάση, είτε με ένα καλό βιβλίο και τη φωνή μου να αντηχεί μέσα στη βροχή καθώς το διαβάζω...
Καλή σου μέρα!!!

Prisoned Soul είπε...

@Βασίλη

Απίστευτα ευωδιαστές είναι μερικές!!!!
Και τόσο όμορφα μελαγχολικές που εμπνέουν ευαίσθητες ψυχές!!!

Καλημέρα!!!

Aerlyn0204 είπε...

Εισαι πολυ μελαχγολικη ψυχη εσυ τελικα...Με ριχνει πολυ η βροχη ψυχολογικα εμενα...Δεν μου αρεσει...Εκτος (οπως εχω πει και σε ποστ μου) εαν ειμαι καπου με τεραστια τζαμαρια,τζακι και θεα τη θαλασσα...Μονο οι μπορες μου αρεσουν...Γιατι καρατανε λιγο και ειναι αρκετες να φερουν καταστροφη :)
Φιλια!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΝΑΩ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΝΕΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ :)))

Ανώνυμος είπε...

http://mariatweety.blogspot.com

ENA POLY KALO BLOG ENOS NEOU KORITSIOU

A3IZEI PRAGMATIKA MIA EYXH MAS KAI MIA PROSEUXH MAS

SAS EUXARISTOUME KAI KALH SYNEXEIA

PETROS KAI DANAH

Prisoned Soul είπε...

@Aerlyn0204
Αυτό δεν είναι τίποτα μπροστά στη μελαγχολία που με πιάνει άλλοτε!!! Αλλά μου βγαίνει ασυναίσθητα μερικές φορές σε αυτά που γράφω...
Όσο για τα σχόλια, μια φορά καλή μου φτάνει!!!!
Φιλάκια!!!

Prisoned Soul είπε...

@JK O SKROYTZAKOS
Είναι τιμή μου που περνάς!
Να σαι καλά και καλή εβδομάδα και σε σένα :)

Prisoned Soul είπε...

Πέτρο & Δανάη
Χίλια ευχαριστώ και καλώς ορίσατε!!!!!
Καλοδεχούμενες οι ευχές και οι προσευχές, όλοι τις χρειαζόμαστε άλλωστε!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

οταν βρεχει πως μ'αρεσει να βγαινω εξω και να γινομαι μουσκεμα...
αν μπορω να ειμαι καπου ξυπολητη και να τρεχω τοτε ειναι το καλυτερο μου...
ξεπλενει...
εξαγνιζει...
αγγιζει...εκει που κανεις δεν φτανει...

νεραιδενια καλησπερα!!!

Prisoned Soul είπε...

@ΝΑΊΑΔΑ μου σε καλωσορίζω στο "σπιτικό" μου!!!
Όντως πολύ όμορφη αίσθηση αυτή που περιγράφεις... Την έχω νιώσει!

Καλό βράδυ!!

Ουρανίσκος είπε...

"Tα δάκρυα αυτής της βροχής, παράπονα φέρνουν της στιγμής..."
Όμορφη ανάρτηση, μου θύμισες έναν παλιό στίχο, να είσαι καλά!

Prisoned Soul είπε...

@Ουρανίσκε,
Καλώς ήρθες!!!
Χαίρομαι που σου άρεσε η άναρτησή μου
Να περνάς όποτε θες!!!