Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

αν τα δάκρυά μου είχαν φωνή...

κλαίω
σκοτεινό δωμάτιο
μία φωτεινή πηγή
και ξεχύνονται στην ησυχία
κραυγές
κρότοι
φωτιές
σαν κισσός απλώνονται,
με τυλίγουν και γω κλαίω,
ακίνητη

Αν τα δάκρυά μου είχαν φωνή θα ούρλιαζαν ΝΤΟΠΗ ΣΑΣ!

οι φλέβες στους κροτάφους
χτυπούν με μανία
πονάω,
πονάω σε εικόνες παιδιών που ρωτούν
γιατί;
τα βλέπω,
τα ακούω,
στις πέτρες που ολόγυρα πετούν
στον καπνό που τυφλώνει τους αμάχους.
Λυπάμαι εκείνους
που μάταια βγήκαν να διαμαρτυρηθούν
και έγιναν πύλη ανοιχτή
εκείνων, που στους προδότες της χώρας μου μοιάζουν,
εκείνων, που χειροτερεύουν την κατάσταση,
τραβώντας τα απομεινάρια της δημοκρατίας στον βούρκο...
για να φοβάται ο λαός να σκεφτεί,
να δράσει

Αν τα δάκρυά μου είχαν φωνή θα ούρλιαζαν  ΔΕΙΛΟΙ, ΨΕΥΤΟΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ, ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ, ΠΡΟΔΟΤΕΣ!

κλαίω,
κλείνω την πόρτα στον όλεθρο

η πατρίδα μου χάθηκε
αμαυρώνεται η μνήμη της

Αν τα δάκρυά μου είχαν φωνή
θα σας συντάρασσε καθώς θα ούρλιαζαν πόσο ΣΑΣ ΜΙΣΩ!!!!!!!!!! 

14 σχόλια:

Takis X είπε...

♥♥♥

εδω .Μαζί σου κι εγω.

Kévin είπε...

Αν τα δάκρυά μου είχαν φωνή θα ούρλιαζαν ΔΕΙΛΟΙ, ΨΕΥΤΟΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ, ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ, ΠΡΟΔΟΤΕΣ!

-->Συμφωνώ όσο δεν πάει...

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξέρω τι να πω!!Με θλίβουν όλα,αλλά ξέρω ποιοι είναι οι υπεύθυνοι και εναντιον τους στρέφομαι!!Όλα θα αλλάξουν κάποια στιγμή κάποτε!!!

Aerlyn0204 είπε...

Εχεις δικιο κοριτσακι μου...Σε ποιον αρεσαν ολα αυτα?Περιουσιες και ομορφα κτηρια καταστραφηκαν και ανθρωποι εμειναν ανεργοι στα καλα καθουμενα απο τα μαγαζια που καηκαν...Λες και κερδισαμε τιποτα ετσι...

Ἅ λ ς είπε...

αν τα δάκρυά μου είχαν χέρια θα τρωγατε ΜΠΟΥΦΛΕΣ !!!!!!

Leviathan είπε...

θα ούρλιαζα και εγώ μαζί τους...

τα φιλιά μου...

Prisoned Soul είπε...

@Takis X, σε ευχαριστώ που είσαι...! ♥

@Κέβιν μου,
Εκεί που φτάσαμε, τουλάχιστον να λέμε την αλήθεια.. Σε ευχαριστώ!

@@Ρασκόλνικοφ
Όλα θα αλλάξουν κάποια στιγμή, κάποτε!! Χαίρομαι που δεν είμαι η μόνη που το πιστεύει αυτό!!
Χαιρετώ!!

@Aerlyn0204
Τίποτα δεν κερδίσαμε... μόνο ξεφτυλίσαμε περισσότερο το έθνος μας...

@Ά λ ς
Σωστήηηηηηη!! Μαζί σου!! Πάμε για ξύλο!!

@Leviathan, σαν να σε άκουσαν...
Ευχαριστώ
Φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Όλοι το πιστεύουμε αυτό!!Και σιγά στο ντου μη σπάσουν τα νύχια!!ΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!

ΥΓ:Κοιτάμε και κανα μαιλ που και που!!Πα πα πα!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

fotini είπε...

πόσο βαθιά προδωμένοι όλοι νοιώθουμε αλήθεια..
μα είναι καιρός τα δάκρυα να στεγνώσουν και να σηκώσουμε το ανάστημα για να δουν πως υπάρχουμε

Leviathan είπε...

Πολύ καλό σου βράδυ!! να σαι καλά!! φιλιααααα!

Leviathan είπε...

Πολύ καλή σαρακοστή εύχομαι!!! :)

Κωνσταντίνος Μαντζούρης είπε...

Θα προτοτυπίσω; Δεν ξέρω. Εγω έχω να πω τούτο. ΟΧΙ άλλα δάκρυα. Δράση χρειάζεται, σε όλους τους τομείς, μέχρι και.............
Ναι δεν γίνεται αλλοιώς. Για σκευτείται πότε η ιστορία άλλαξε με ροδοπέταλα. ΠΟΤΕ Μη τρεφόμαστε με αυταπάτες. Αυτά που μας πήραν θέλουν χρόνια κι αγώνες για να τα ξαναποκτήσουμε. Οι λέξεις ΚΟΥΡΑΓΙΟ,ΥΠΟΜΟΝΗ,ΕΛΠΙΔΑ, ΘΑ ΔΟΥΜΕ, ΚΛΑΜΑΤΑ είναι παρηγοριές στον άρρωστο.
Τι κυνικός που έγινα εγώ ένας ποιητής.
Αυτά πιστεύω, αυτά είπα Αυτά με δίδαξε η ιστορία.
Οσοι κρίβονται πίσω απο το δάκτυλο τους μένουν 400 χρόνια σκλαβομένοι, τους πετούν οι Τούρκοι στη θάλασσα της Σμύρνης, και ψηφίζουν προδότες για να τους οδηγήσουν εδώ που τους οδήγησαν.
ΟΥΦ ΕΣΚΑΣΑ

Leviathan είπε...

Καλο Σαββατοκύριακοοοοοοοοοο :) :)

Prisoned Soul είπε...

@Ρασκόλνικοφ, δεν με νοιάζει ας σπάσουν όλα τα νύχια!! :P και πάντα κοιτάω τα mail μου!!

@Fotini
Έτσι είναι, έχεις απόλυτο δίκιο! Και πλέον αυτό κάνουμε!!
Να σαι καλά!

@Leviathan μου!! Να σαι καλά και σε ευχαριστώ πολύ που πάντα περνάς και αφήνεις ευχές!!

@Κωνσταντίνε ξέρω πώς τα δάκρυα δεν κάνουν τίποτα, ξέρω και πράττω πλέον δεν μένω σε αυτά, αλλά έπρεπε να ξεσπάσω για να δράσω λογικά. Ο θυμός δεν είναι ποτέ ο καλύτερος σύμβουλος! Να σαι καλά!