Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

Dorian Gray



Καταλύζουν το κεφάλι μου 
εικόνες, σκέψεις, μυρωδιές, ηδονές. 
Αφιέρωμα η ζωή στις απολαύσεις, 
να πονά, να δέχεται, να γεύεται 
καθετί απαγορευμένο. 

Το ποτό διάφανο κυλάει γρήγορα μέσα μου, 
ο καπνός σε δαχτυλίδια βγαίνει 
και τυλίγει το κορμί μου, 
την ψυχή μου. 

Ψυχή δοσμένη, πουλημένη, 
για νιότη, πλούτο και ομορφιά, 
ψυχή χαμένη, γερασμένη, 
σάπια, δηλητηριασμένη πια. 

Και γω καταδικασμένος να τη βλέπω 
απ' το παράθυρο που άνοιξε η τέχνη, 
απ' το πορτραίτο εκείνο, 
που γερνάει και χωλαίνει, 
όσο η μορφή μου μένει ατόφια 
στο μονοπάτι του χρόνου. 

Καταδίκη μου... 
Για να μου γίνει διδαχή το πάθημα μου 
και να εκτιμώ περισσότερο εκείνα 
τα εφήμερα στη ζωή, 
που σε κάνουν ευτυχισμένο 
ακριβώς επειδή κάποτε χάνονται 
και επειδή μέσα τους 
έχεις μάθει τα ουσιώδη της ζώης. 

18 σχόλια:

Μαέβιους Μπρόνξ είπε...

Εύγε..

Ανώνυμος είπε...

Ωραίο........

Prisoned Soul είπε...

@Μαέβιους Μπρόνξ
@Ρασκόλνικοφ
Σας ευχαριστώ και τους δύο για το πέρασμά σας εδώ!
Να στε καλά για τα σχόλια!

Κωνσταντίνος Μαντζούρης είπε...

Μόνο τα μάτια ενός ποιητή μπορούν να δουν μέσα απ’ αυτό το παράθυρο, που αναφέρεις στον τέταρτο στοίχο σου.
Σαν άλλος επιδέξιος φωτογράφος, καδράρει τα θέματά του κι απαθανατίζει τις στιγμές για να τις καταθέσει στη θύμηση του καθ’ ενός από εμάς που θα διαβάσει τέτοια ποιήματα.
«Επέστρεφε (λοιπόν) και παίρνε με αγαπημένη αίσθηση» όπως μας προτρέπει ο Κ Καβάφης

Γλυκιές καλυνύχτες καλή μου.

Unknown είπε...

Γλυκιά μου Μαρία,
πολύ όμορφο!
Μου θύμισες ένα δικό μου ποίημα που είχα γράψει για τον Dorian Gray

http://bookeater-bookeater.blogspot.com/2010/04/blog-post.html

Prisoned Soul είπε...

@Κωνσταντίνε τα σχόλιά σου είναι πολλές φορές συνέχεια μου, και σε ευχαριστώ.
Τα μάτια ενός ποιητή έγραψες... ο ποιητής δε βλέπει, νιώθει, μυρίζει, ακουμπά, όλα εκείνα που ξεπηδούν από το παράθυρο εκείνο...

@Νατάσσα μου!!!
Πόσο μου έλειψαν τα σχόλιά σου!!
Έρχομαι να δω και το δικό σου ποίημα!

Aerlyn0204 είπε...

Τι να πω...τα ειπαν ολα οι αλλοι!! Πολυ καλο!!

Ανώνυμος είπε...

Εσύ να σαι καλά για να μοιράζεσαι μαζί μας αυτά που γράφεις!!!Παρεπιπτόντως επισκέψου και το δικό μου ιστολόγιο που έχει ανάγκη διαφήμισης!!!χα χα!!

http://parembassi.blogspot.com/

Ἅ λ ς είπε...

αραγε μαθαινουμε λες??

Leviathan είπε...

kataplitkiko...polla filia kai kalo apogeuma! :)

Prisoned Soul είπε...

@Aerlyn0204
Σε ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου!! Χαίρομαι που σου άρεσε!

@Ρασκόλνικοφ και όταν δεν είμαι καλά μοιράζομαι αυτά που γράφω, αν το ψάξεις θα βρεις αρκετές αναρτήσεις πολύ θλιβερές... αλλά αυτά έχει η ζωή κανείς δεν μπορεί να είναι πάντα καλά!

@Ά λ ς
Κρίνοντας από κείνον ναι, μαθαίνουμε... γιατί ακόμη και μετά από τόσα λάθη με ερέθισμα την αγάπη έπραξε σωστά και λυτρωτικά για την ψυχή του.

@Leviathan
Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε και ευχαριστώ!! Να σαι και να περνάς καλά!

Leviathan είπε...

poli kalo sou mina! Kiss!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΕΜΑΤΟ ΧΡΩΜΑΤΑ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΑΛΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΡΩ ΚΑΛΑ ΟΛΟΥΣ-ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΟΥ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!

ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!!!!

Χάρης Ελευθεριάδης είπε...

τα εκτιμάς ήδη..να σαι καλά σε φιλώ!

Unknown είπε...

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ!!!!
μικρή μου μεγάλωσες πολύ

σε φιλώ

Prisoned Soul είπε...

@Leviathan
Καλό μήνα και σε σένα!!!

@SKPOYTZAKO μου, να περάσεις κι εσύ καλά και να σαι πάντα χαρούμενος!!!
Καλό καλοκαίρι!!!

@Χάρης Ελευθεριάδης
Τα εκτιμώ ε; δεν ξέρω στα σίγουρα, αλλά προσπαθώ!!
Σε φιλώ!

@meggie μου γλυκιά!!
Μου έλειψες πολύ!! Σε ευχαριστώ αν και μεγάλωσα; δεν ξέρω...
Φιλιά!!

Leviathan είπε...

kali evdomada na exeis!

Ανώνυμος είπε...

Τι ωραίο!Διάβασα πρόσφατα τον Dorian Grey για 3η φορά.Σε παραδέχομαι που εμπνεύστηκες απ αυτόν.

Μ