Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

Just wondering

Am I trying to be someone else?
Sometimes this is all I wonder
Here I am really me
but what is going on out there?
I'm so shy, I'm so sensitive,
I sometimes wish I was viewless
but when I go out I arrogate attention
I lack in selfesteem I know that for sure
but I guess I'm trying to proove myself the opposite...

lyrics follow...
goodnight



I need some help 
when I can't get through
I need some help 
'cause I don't know what to do!

I'm tired of being alone
I'm tired of feelin' blue
I just wanna laugh
and only be with you!

I wanna go away
leave this boring place
I wish to feel alive
to feel happy inside
And leave these all Behind!!!

I wanna be,
with you....

'Cause there are times 
I really need you
There are times 
My body wants you
And I look
for you in the shadows
trying to see your eyes...

11 σχόλια:

Φόβος..... είπε...

Κοίτα μέσα σου. Εκεί είναι. Θα το νιώσεις.

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα κοριτσάκι μου και καλή εβδομάδα να έχεις, πέρνα λίγο απο τη γειτονιά μου... σου έχω κάτι. :)

Έσπερος είπε...

Προσπάθησα! Πραγματικά προσπάθησα να βρω κάτι για να σου γράψω σ' αυτή την ανάρτηση, αλλά τα λόγια μου κόβονται. Κόβονται γιατί ξέρω πως είναι αυτό. Αλλά σιγά σιγά αποκτώ μια απόσταση από αυτό που περιγράφεις. Θα μου πεις είναι μέχρι (κι αν) ξαναβρεθείς σε τέτοια κατάσταση. Ποιος ξέρει; Ίσως κάποτε και πάλι...

Είναι περίεργο πάντως, δεν είναι;

Καλημέρα Sweet truth μου! Πολλά φιλιά!

Prisoned Soul είπε...

@Φόβος....
Ναι, μα φοβάμαι καλέ μου...
φοβάμαι να ψάξω γιατί δεν ξέρω τι θα βρω.


@Lilium
Εντάξει αφού μου το λες θα περάσω!! :)
Φιλάκια και καλή μας εβδομάδα!!


@Έσπερε μου,
ναι είναι περίεργο, και μένα μη φανταστείς, με πιανει στιγμές που είμαι μόνη, στιγμές που περπατώ στο δρόμο με τόση σιγουριά ενώ άλλες κρύβομαι σε μια γωνιά...!
Δεν ξέρω τι συμβαίνει!! :Ρ
Εύχομαι εσύ να μην το περνάς τόσο συχνά!
Σε φιλώ!

Aerlyn0204 είπε...

Μου αρεσει που ειναι οχι Ελληνικα! Για καποιο παραξενο λογο :)

Φιλια!!

Prisoned Soul είπε...

@Aerlyn0204
"Που είναι όχι ελληνικά" πλάκα είχε αυτό!
Όχι αγγλικά!! :Ρ
Φιλάκια!!

Ο ΠΑΝΟΣ & Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ... είπε...

I wonder, would it be possible for me to be there for the lyrics, for the meanings or, p2p exchange of thoughts... ; I'd love that ...

Take a grip and, congratulations for your English ... manipulation :-)

Prisoned Soul είπε...

@Πάνο
Μακάρι να μπορούσες να ήσουν... αλλά όλα έρχονται τόσο ξαφνικά, φεύγουν τόσο γρήγορα... κι αν δεν καταγραφούν, χάνονται...
έχουν χαθεί πολλές φορές γι αυτό τα αποτυπώνω όσο πιο γρήγορα μπορώ, κι ας είναι όπως είναι.

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, με ένα lower που πήρα και πολλά είναι τα αγγλικά μου, απλά μου αρέσουν πολύ.

Ο ΠΑΝΟΣ & Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ... είπε...

γράφεις παρα πολύ καλό στίχο αλλά, δεν είναι ολοκληρωμένος γιατί, ... δεν γράφεις για να είναι στίχος, γράφεις και γίνεται ότι, τελικά έχεις γράψει ισορροπημένα με τις σκέψεις... οκ....

Επειδή γράφεις καλό στίχο (με λίγη παρακίνηση ακόμα και μεράκι... θα ήθελα να μπορέσουμε να μοιραστούμε στιχουργικές σου εκδρομές και να μυρίσουμε τα δέντρα, τη θάλασσα και τον αέρα μαζί. Έχω πολλά να σου δώσω σε αυτό το τομέα και, έχεις πολλά να ..πείς.

Carpe Diem ...
σε εκτιμώ ...Π.

Prisoned Soul είπε...

@Πάνο
Όντως δεν στοχεύω στους στίχους και φταίει και αυτό.
Δεν πιστεύω πως έχω κάτι να πω...
αλλά χαίρομαι που είσαι εδώ να με βοηθήσεις.

Ηχώ είπε...

Αυτό που διάβασα μόλις τώρα οφείλω να σου πω πως με ταξίδεψε όμορφα, τα δε αγγλικά σου είναι σε άριστο επίπεδο και μπράβο σου.

Φιλιά Πολλά