Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010

Προορισμοί...

Παρίσι.
Η πόλη του φωτός.
Αχ πόσο θα θελα να πάω,
με σένα συντροφιά.
Να με κοιτάς στα μάτια,
να μου κρατάς το χέρι.
Να περπατάμε στους μουντούς δρόμους
και να τους χρωματίζει η αγάπη μας
σαν το ουράνιο τόξο του ουρανού...


Βενετία.
Ρομαντισμός
μέχρι εκεί που φτάνει το μάτι.
Αγκαλιά σε μια γόνδολα
να ταξιδεύουμε
στο αστείρευτο ποτάμι της ζωής.
Μαζί.




Και ύστερα τι; 
και ύστερα πού; 




Δε με νοιάζει πια 
Αρκεί να σε χω δίπλα μου
Αρκεί να ζεις από τη ζωή μου
Να αναπνέεις τον αέρα μου
Να ανατέλλεις την αυγή της ψυχής μου...


Τι να τα κάνω τα πλούσια ταξίδια
σε μέρη πλημμυρισμένα από κόσμο ξένο


Οι καταλληλότεροι προορισμοί
για μένα τελικά 
είναι εκείνοι στο σώμα σου
στις σκέψεις σου
στην ψυχή
και την καρδιά σου...

14 σχόλια:

Unknown είπε...

Γλυκιά μου αλήθεια,
το βρήκες τον ... προορισμό σου,
όλα τ'άλλα δεν έχουν καμία σημασία.

Τα φιλιά μου

Takis X είπε...

ΤΕίχα γράψει παλιά πως αν τα ταξίδια σε πηγαίνουν ως την ακρη του ευατου σου,τότε στα σίγουρα δεν σε πηγαίνουν ως το τέρμα ..και σίγουρα προσδιορίζονται πάντα απο το βλέμμα του αγαπημένου ..μέσα κι εξω απ`αυτόν..

Ἅ λ ς είπε...

οι καλυτεροι προορισμοι ειναι προς αυτους που αγαπας και οχι προς τα μερη που σαρεσουν... σημασια εχει να εισαι με τα ατομα που σε εκφραζουν και σε νοιαζονται...!

φιλια!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΡΙΣΙΙΙΙΙΙΙ!!!

Αστε με να παω εκει για πάντα!!!!

Γλυκειά μου αλήθεια για κάτι γνωριμιες οπως αυτή με τις σκέψεις σου χαιρομαι που είμαι blogger!

next_day είπε...

το καλύτερο μέρος του κόσμου ειναι η αγκαλιά σου μου είχαν πεί κάποτε.... και τώρα βλέπω τελικά ότι όντως κάποιες φορές, δεν συγκρίνεται με τίποτα!
Σε νιώθω καλή μου!

Prisoned Soul είπε...

@meggie
Ναι τον βρήκα τον προορισμό μου... και όχι απλά δεν τον συγκρίνω, δεν τον αλλάζω με τίποτα!!!
Να σαι καλά! Πολλά φιλιά και από μένα!

Prisoned Soul είπε...

@Takis X
Υπέροχο.
Εγώ δεν νιώθω αρκετά δυνατή για να πάρω το ταξίδι εκείνο μέσα μου.
Προτιμώ λοιπόν το ταξίδι μέσα από εκείνον που με γεμίζει δύναμη, αγάπη... και πολλά άλλα! :)
Φιλιά

Prisoned Soul είπε...

@Α λ ς
Συμφωνώ εντελώς!!
Γι αυτό και στο τέλος όντως κατάλαβα ότι οι καταλληλότεροι αυτοί είναι για μένα...!
τώρα βέβαια δεν θα ήταν κι άσχημα να πάμε και πουθενά :) αρκεί να είμαστε μαζί!
Φιλάκια!!

Prisoned Soul είπε...

@Merlin
Καλέ μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!
Να ξέρεις πως το ίδιο νιώθω για σένα περνώντας απ' το ElvenKingdom!!
Στο εύχομαι το ταξίδι στο παρίσι... και με καλή συντροφιά!!! :)
Πολλά φιλιά

Prisoned Soul είπε...

@next_day
Σε νιώθω και με νιώθεις καλή μου!!
Μοιραζόμαστε άθελά μας εμπειρίες και συναισθήματα.
Συναισθήματα υπέροχα, μοναδικά!!
Φιλιά γλυκά και σε σένα!

Aerlyn0204 είπε...

Στο Παρισακι λεμε να παμε τον Αυγουστο για ταξιδι του μελιτος..Μετα απο 5 χρονια μαθηματων γαλλικων ειναι σα να το ξερω απ'εξω...
Γενικα, ο καλυτερος προορισμος ειναι το κορμι του! Να ξερεις!! :D
Τα φιλια μου!!!

Prisoned Soul είπε...

@Aerlyn0204
Καλώς να πάτε και να περάσετε θαυμάσια!!!
Το ξέρω ότι εκείνος είναι ο καλύτερος προορισμός... αυτό έχω συνέχεια στο νου μου...
να δω πότε θα φτάσω!!! :P
Φιλάκια!!!!!!

Unknown είπε...

Εύχομαι να μη σβήσει ποτέ αυτό που καίει μέσα στην καρδιά σου! όχι μόνο για να είσαι εσύ ευτυχισμένη αλλά και για να κάνεις κι εμάς χαρίζοντας μας τόσο όμορφα κείμενα γεμάτα από συναίσθημα και ρομαντισμό!

Να 'σαι καλά γλυκιά μου! πολλά φιλιά και καλό σου βράδυ!

Prisoned Soul είπε...

@Νατάσσα μου
Ελπίζω κι εγώ και εύχομαι να μη σβήσει ποτέ αυτό που νιώθω!!! Αλλά να ξέρεις δεν εξαρτάται μόνο από μένα...
Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
Φιλιά πολλά!
Καλό σου βράδυ κι εσένα!