Κυριακή, 16 Οκτωβρίου 2011

Σκαμπανεβάσματα

(ή απάντηση στα σχόλιά σας στην προηγούμενη ανάρτηση!)

Τίποτα ποιητικό στο χαρτί... Φταίει που είχα διαλέξει τον τίτλο πριν γράψω, σίγουρα! Πάντα γράφω χωρίς να σκέφτομαι, γράφω ασυνείδητα, χωρίς πολλές φορές να με νοιάζει αν βγαίνει νόημα των λέξεων μου, και μετά έρχεται ο τίτλος, που αποθηκεύει σαν ένα μικρό κουτάκι τις σκέψεις μου. Τώρα ήταν αλλιώς... Γιατί ποια άλλη λέξη μπορεί να χαρακτηρίσει τη ζωή μου με τη δική του; Κόντεψα για άλλη μια φορά να χάσω την ευτυχία απο τη ζωή μου. Λένε πως ο έρωτας έρχεται με δύο τρόπους: ή εύκολα, χωρίς πολλά εμπόδια και με ευδιάκριτο μέλλον, ή δύσκολα, και απαιτεί προσπάθεια και συνεχή αγώνα για να επιβιώσει στην καθημερινότητα. Βιώνω τον δεύτερο και έτσι τα σκαμπανεβάσματα είναι ουκ ολίγα... Αλλά νομίζω πως δεν θα τον άλλαζα. Η προσπάθεια είναι εκείνη που με γεμίζει. Αν ήταν ολα εύκολα ίσως βαριόμουν και γρήγορα... Ενώ τώρα... Αχ τώρα με το παραμικρό τρελαίνομαι, είτε θετικά είτε αρνητικά! Μπορεί τα αρνητικά να με πονάνε, αλλά τα θετικά μου χαρίζουν στιγμές ευτυχίας που δεν θα άλλαζα. Γιατί η ευτυχία δεν είναι μόνιμη κατάσταση, για κανέναν αν το σκεφτεί καλά, κρύβεται στις στιγμές! Γι αυτό απολαύστε όλες εκείνες τις στιγμές που σας χαρίζονται! 

10 σχόλια:

  1. Συμφωνώ απόλυτα με όσα λες,συμφωνώ απόλυτα με ότι νοιώθεις!Εσύ όμως είσαι τυχερή!!Αυτό που αγαπάς το ξαναβρήκες!!Εμενα με κέρδισαν οι δυσκολίες!!Αυτό που είχα βλέπεις οποιοσδήποτε σώφρων άνθρωπος θα έλεγε ότι δεν γίνεται!!θα μπορούσε όμως αν και οι δύο θελαμε.Μας νίκησαν οι δυσκολίες ρε γαμώτο!!Αλλά θα μαζέψω τα πάντα και θα προχωρήσω!!Ίσως στο μέλλον οι συνθήκες είναι καλύτερες κα ιτα ξαναβρούμε!!Προς το παρόν πάμε για άλλα,όσο η καρδιά κι αν λαχταρά!!

    Την καληνύχτα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γλυκιά μου,
    πόσο δίκιο έχεις και πόσο σε νιώθω... έτσι ακριβώς είμαι κι εγώ!
    Και όπως έγραψα κι εγώ σήμερα... Ένα αληθινό σήμερα αξίζει όσο δύο αύριο!!

    Φιλί Διαμαντένιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αισιόδοξη φάση περναμε, κι ο Θείος Τακης χαιρεται..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Ρασκόλνικοφ
    Η τύχη είναι κάτι υποκειμενικό...
    Το θέμα είναι πάντα να προσπαθείς γι αυτό που θέλεις, να μην αφήνεις τα εμπόδια να σε αφήσουν στο περιθώριο!
    Μην εγκαταλείπεις, ακόμη και στο μέλλον ίσως κάτι γίνει!
    "Προς το παρόν πάμε για άλλα" αυτό το κρατάω και συνέχισε κι εσύ να το τηρείς!

    @ΕΚΦΡΑΣΟΥ
    Καλή εβδομάδα και σε σένα καλή μου!!!

    @Διαματένια
    Οπότε παλεύουμε για τα λίγα και αληθινά!! Αυτό είναι το σωστό!!
    Φιλιά

    @Takis X
    Μετριέται άραγε η αισιοδοξία; εφόσον δεν μετριέται ο πόνος, όχι...
    Η φάση, ναι , είναι αισιόδοξη. Ελπίζω να συνεχιστεί έτσι και να μην αλλάξει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάποιες φορές όμως οι δυσκολίες ορθώνωνται μπροστά σου σαν ουράνια τείχη!!Και μετά από απόσταση διαπιστωνεις ότι σε κάποια πράγματα είχες άδικο!!!Και όπως μου είπε ένας φίλος στη σχολή το καλύτερο έρχεται πάντα μετά την στροφήΙή κάπως έτσι τέλοσπάντων!!)Και δεν ξέρω πια αν θέλω!!Γνώρισα κόσμο και άλλα άτομα!!!!Θελω να προχωρήσω,θέλω να ανασάνω!!Θέλω επιτέλους να σηκώσω το κεφάλι μου στον ουρανό και να χαμογελώ!!Προχωρώ!!Εξάλλού έχω όλη τη ζωή μπροστά μου!!Εγώ το τηρώ!!!ΧΑΧΑ!!Νομίζω πως μπορώ να βρω καλύτερα πράγματα χωρίς τόσο πόνο!!Και νομίζω βρήκα!!Τίποτα σίγουρο τίποτα απίθανο!!Πάντως νοιώθω ότι όλα θα γινουν πολύ καλύτερα,πολύ πολύ καλύτερα!!Και το θέλω πολύ!!

    (Εγώ πέρασα ιστορία στο Ιόνιο!!Το λατρεύω το τμήμα!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή μου! Λένε πως δεν υπάρχει ευτυχία και δυστυχία παρά μόνο σύγκριση σε διάφορες καταστάσεις της ζωής μας... Κι απο την άλλη δε θα θα λογαριάζαμε την ευτυχία εάν όλα ήταν ρόδινα... Πίστεψε με... Μόνο η δυστυχία, η έντονη πολλές φορές, σε κάνει να εκτιμάς τις όμορφες,γλυκές στιγμές ευτυχίας και να εκτιμάς την αξία της... Όσο για τις σχέσεις... είμαι η πλέον άσχετη... αλλά διαβάζοντας κάποια σχετικά βιβλία θα έλεγα "καλώς ήρθες στην πραγματικότητα'... Ο έρωτας δεν είναι φρου φρου και αρώματα... Κι όταν ο καιρός περνάει τότε σταδιακά ανακαλύπτεις και ανακαλύπτεσαι απο τον άλλο... και αυτό ειναι επίπονο και πολύ οδυνηρό.... Και συνήθως η γυναίκα την πατάει που είναι και η πιο ευαίσθητη... Απλά να διεκδικείς καλή μου ισομέρεια στη σχέση... Μην ακολουθείς από πίσω και μην επιτρέπεις τον άλλον να σε πληγώσει... Αν και η Ελεανόρ Ρούζβελτ, μια πολλή αξιόλογη γυναίκα, είπε κάποτε.. κανείς δεν μπορεί να σε πληγώσει εάν δεν του το επιτρέψεις... Απλά εύχομαι οι ευτυχισμένες στιγμές να σου φορτίζουν τις μπαταρίες, να σε κάνουν πιο δυνατή και να βρεις τη δύναμη τις δύσκολες ώρες να της περνάς λίγο πιο αδιάφορα.. Να μη σε παίρνει απο κάτω.. γιατί δεν το αξίζεις... Με το τίποτα.... Όπως κι εσύ.. έτσι κι εγώ... Σου γράφω μάλλον άσχετα πράγματα με το θέμα... απλά... λίγες σκέψεις, σκόρπιες... Και για σένα και για μένα που η ζωή μου έχει μετραπεί σε Γολγοθάς.... Σε χαιρετώ... πολλά γλυκά φιλάκιαααα...<3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Ρασκόλνικοφ
    Ακολούθησε αυτό που βρήκες! Μπορεί να εξελιχθεί σε κάτι ΥΠΕΡΟΧΟ που ακόμη δεν το υπολογίζεις!! Έχεις δίκιο να προχωράς, και γω αν το πάρω απόφαση θα το κάνω, αλλά αυτή τη φορά τα εμπόδια δεν ήταν τόοσο δύσκολα ώστε να τα παρατήσω! Γι αυτό ακριβώς προσπάθησα!! και τα κατάφερα!

    @Viviana μου, καταρχάς δεν με πειράζει που έγραψες πολλά, αντιθέτως μ'αρέσει!! Δεν μπήκα πάντως ξαφνικά τώρα στην πραγματικότητα που λες, από τη στιγμή που μπήκα σε αληθινή σχέση το κατάλαβα ότι δεν θα είναι εύκολα! Απλά δεν επέτρεψα ποτέ στον εαυτό μου να σταματήσει να παλεύει γι αυτό! και ναι, οι ευτυχισμένες στιγμές είναι εκείνες που μου δίνουν δύναμη για πολλά που με "ρίχουν" ψυχολογικά!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν ευτυχία ήταν μόνιμη δεν θα την εκτιμούσε κανείς!
    Όπως γράφεις,κρύβεται στις στιγμές.

    Μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τιποτα δεν ειναι ευκολο χωρις εμποδια...Ολες οι σχεσεις (φιλιες,ερωτες,οικογενεια) θελουν προσπαθεια και θυσιες :) Να το ξερεις αυτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μη σκέφτεσαι, δεν χρειάζεται...
Νιώσε και γράψε...