Τρίτη, 24 Μαΐου 2011

Προσωρινή επιστροφή!

Πόσο μου έλειψε αυτός ο χώρος δε λέγεται!!!!!
Οι πανελλήνιες χθες τελείωσαν και επέστρεψα για αυτή τη βδομάδα!
Δυστυχώς μόνο γι αυτή, επειδή θέλω να πάρω καλό απολυτήριο και πρέπει να διαβάσω και τα ενδοσχολικά μαθήματα που ξεκινούν στις 30 του μηνός και τελειώνουν στις 8 Ιουνίου.
Όλο και πιο κοντά στην επιστροφή λοιπόν!!! 

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για τις ευχές σας αλλά όση αγάπη κι αν έλαβα αυτόν τον καιρό από φίλους και πρόσωπα αγαπημένα δυστυχώς δεν τα πήγα όσο καλά θα ήθελα...
Δεν ξέρω αν τα μάθατε αλλά μαθηματικά γενικής παιδείας... είναι κάτω από τη βάση το 85-90%...
εγώ παρακαλώ να είμαι πάνω αλλά... ποτέ δεν ξέρεις πως θα σε βαθμολογήσουν....
Μαθηματικά κατεύθυνσης.... πάλι τα ίδια.... είχα απογοητευθεί τόσο τότε.... εκείνη την ημέρα κατάλαβα πως δεν θα περάσω στη σχολή που θέλω...
Φυσική... ας γελάσω... δεν μου άρεσε ποτέ άλλωστε....
Ποιος φταίει; αυτή τη φορά όχι εγώ!!!
Ουρλιάζουν μαθητές, γονείς και καθηγητές για τα θέματα που μπήκαν...
Μαθηματικά γενικής πιο δύσκολα δεν είχαν ξαναμπεί! Έλεος στη γενική παιδεία που το επιλέγουν και παιδιά θεωρητική που δεν σκαμπάζουν τίποτα; αλλά δεν πάτωσαν μόνο αυτά, και η τεχνολογική κάτω και εγώ... στη θετική. Και με κορόιδευαν όλοι που επέλεξα μαθηματικά... αλλά μου αρέσουν! Πού να ξερα!!!!!
Μαθηματικά κατεύθυνσης, μην τα ρωτάτε, παλούκια τα θέματα ούτε καν για άριστους μαθητές... μέχρι και η θεωρία δύσκολη!
Φυσική... αν εξαιρέσουμε το πρώτο θέμα που είναι σωστό-λάθος και επιλογή του σωστού, όλα τα υπόλοιπα από το 2ο μέχρι το 3ο θέμα ήθελαν 2 με 3 κόλλες ανάπτυξη, το 4ο δε ήθελε 4ς σελίδες ανάπτυξη!! τι καλά!!! Τα θέματα ασαφή και ο χρόνος  ΛΙΓΟΣ για τη λύση τους, ή έστω την προσπάθεια.
Βιολογία, χημεία ίσως λίγο καλύτερα, ο χρόνος θα δείξει αλλά και κει θα μου κόψουν πολλά γιατί στη βιολογία οι λύσεις ήταν καμιά δεκαριά σελίδες τη στιγμή που οι δικές μου ενώ τα έγραψα όλα βγήκαν 6... χημεία πάλι ενώ η θεωρία ήταν τόοοοσο εύκολη, καθώς και το δεύτερο θέμα, το 3 και το τέταρτο σκέτο μπέρδεμα, έχω αρκετά λάθη....

Αυτά.... όλοι λένε ότι θα ξαναδώσουν, εγώ λέω ότι έγινε έγινε, οι βάσεις άλλωστε θα πέσουν γιατί πάτωσε όλη η χώρα οπότε κάπου θα περάσω.
Δεν θα μου αρέσει αυτό είναι το μόνο σίγουρο αλλά θα πιάσω και μια δουλίτσα και κάτι θα κάνω...

Τώρα το μόνο που θέλω είναι να μάθω για σας!! οπότε έρχομαι!!! 
ΥΓ. Δεν έχει νόημα να πω που ήθελα να περάσω... η επόμενη αναρτησούλα όμως επιβεβαιώνει το πόσο το ήθελα, πως; μέσω των αισθήσεων.....

10 σχόλια:

  1. υπομονη γλυκια μου!

    λιγο ακομη εμεινε!

    καλα αποτελεσματα να εχεις!

    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου ρε παίχτρια. Άντε με ένα καλό πλασάρισμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλως την! Εύχομαι και πάλι καλά αποτελέσματα!

    Άντε να σε δούμε απο τη γειτονιά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κλαως ηρθες γλυκεια μου!! Δεν θελω τετοια πριν τα αποτελεσματα! Μην απελπιζεσαι, ολα γινοννται για καποιο λογο ;)

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή μου! Αγαπημένη μου γλυκιά φίλη, σειρά μου να πω... Μη μου στενοχωριέσαι! Και μην απελπίζεσαι! Έχει ο Θεός! Κι εγώ είχα γράψει σε όλα άσχημα και απο θαύμα πέρασα σχολή νηπιαγωγών. Ακόμα και τώρα το θεωρώ το μεγαλύτερο θαύμα-δώρο στη ζωή μου...Ποτέ δε ξέρεις..Μη προδικάζεις το αποτέλεσμα!! :( Γιατί ΠΟΤΕ δε ξέρεις. ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ να ξέρεις... Αφού πάτωσε και όλη η Ελλάδα κάτι καλό θα σου προκύψει. Είμαι πολλή σίγουρη! Πολλά ΄πολλά γλυκά φιλάκια.. Καλή δύναμη και καλή υπομονή για τη συνέχεια... θα συνεχίζουμε να σε σκεφτόμαστε! ματς μους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς την! Εξετάσεις! δεν είναι μόνο γνωσεις αλλά πρέπει να παίξεις το παιχνίδι σωστά.

    Αν είσαι περήφανη για τον εαυτό σου, δεν μπορόυν αυτοί να σε επηρεάσουν. Σου εύχομαι τα καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ΕΚΦΡΑΣΟΥ
    Αυτό που έμεινε δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτό που πέρασα...
    Ευχαριστώ!! Φιλιά!!

    @Kantharos
    Ναι είμαι έτοιμη να παίξω, όσο κερδίζει κιόλας ο παναθηναϊκός, ακόμη περισσότερο :Ρ

    @Kévin
    Μόνο στη γειτονιά σας πλέον, έχω πάρει με τη σειρά τα blogs που παρακολουθώ και συνεχίζω!!
    Ευχαριστώ και για τις ευχες αν και δε βλέπω φως...!

    @Marouli
    Σε αυτό συμφωνώ, όλα γίνονται για κάποιο σκοπό, αλλά για ποιο σκοπό πάτωσε όλη η Ελλάδα φέτος στις πανελλήνιες;

    @Ηλιαχτίδα μου καλή
    Σε ευχαριστώ αλλά πλέον δεν είμαι απαισιόδοξη, ρεαλίστρια είμαι!
    Αλλά περιμένω να δω που θα βγάλει...
    Φιλάκια πολλά!!

    @aspromavro
    Σε αυτό έχεις δίκιο, είμαι περήφανη γιατί το πάλεψα, γιατί προσπάθησα, γιατί διάβασα και ό,τι είχε να μου προσφέρει το σχολείο το δέχτηκα και το κράτησα!
    Από κει και έπειτα ουκ ευθύνη φέρω για τα θέματα που έβαλαν...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλως τη!!!Λοιπον εγω οσες εξετασεις και να εδωσα στη ζωη μου απο τη σχολη ως τις ξενογλωσσες (αγγλικα-γαλλικα-ιταλικα) τοσο αγχος οσο στις πανελληνιες δεν ειχα ποτε...
    Σε καταλαβαινω σε ολους τους τομεις πιστεψε με...
    Τελειωσε τωρα οτι εγινε εγινε..Ξεκουρασου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό κάνω πίστεψέ με! Αυτές τις μέρες το μόνο που κάνω είναι να κάθομαι και να βγαίνω για βόλτα! Ότι έγινε έγινε, αυτό λέω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τώρα το είδα αυτό!!Μην ανησυχείς!!Και η θεωρητική δεν τα πήγε και τέλεια!!Πράγματι είναι βλακεία να παίρνουμε μαθηματικά μιας και δεν έχουμε επαφή με το αντικείμενο!!!Αλλά και στα αρχαία μας ανακαίνισαν!!Βέβαια σε σχέση με εσάς είμασταν καλύτερα,αλλά κάθε ένας έχει τα δικά του προβλήματα!!Μην ανησυχείς κάπου θα περάσεις!!Εύχομαι μόνο αυτό το κάπου να το αγαπήσεις!!Καληνύχτα σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μη σκέφτεσαι, δεν χρειάζεται...
Νιώσε και γράψε...