Κυριακή, 10 Απριλίου 2011

Διάλειμμα!

Η ύπαρξη της πενθήμερης, και κατά συνέπεια του διαλείμματος, καθώς και το γεγονός ότι το μπλόγκ κλείνει ένα χρόνο, έκαναν την παρουσία μου εδώ απαραίτητη. 
Σαν σήμερα λοιπόν, με ένα ταξιδιάρικο πεζό ποιηματάκι ξεκίνησαν τα ταξίδια μου εδώ, σε αυτό το χώρο που αγκάλιασα και με αγκάλιασε. Σας ευχαριστώ για τα σχόλια σας καθώς και για το χρόνο που μου αφιερώνετε να διαβάσετε αυτα που γράφω. 
Ο Μαρκ Τουαιν που έχω ξανά αναφέρει είχε γράψει ότι είμαστε όλοι φεγγάρια και έχουμε μια κρυφή πλευρά που δεν αποκαλύπτουμε σε κανέναν. Εγώ όμως έβγαλα στο φως εκείνη την κρυφή μου πλευρά και την εναπόθεσα εδώ γυμνή μπροστά σας, σκέψεις μου, αισθήματα μου. 
Σας ευχαριστώ και πάλι για την παρέα σας στα ταξίδια μου και ελπίζω να τα πούμε σύντομα στα ταξίδια που εσείς κάνετε και ομολογώ μου έχουν λείψει... 
Τα μαθήματα πάνε καλά, η Κρήτη είναι υπεροχή και χάρηκα πολύ που μπόρεσα να την επισκεφτώ! Να στε καλά και να γράφετε! 

17 σχόλια:

  1. μου ελειψες φιλη μου.. αλλα πού θα παει;λιγο εμεινε ακομη....
    χρονια πολλα στο μπλογκακι σου!!!!

    και καλες τυχες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είχα καιρό να κάνω βόλτα στα λημέρια σου.. Είχα τα δικά μου αλλά τεσπα..

    Και να που μπαίνω σήμερα και βλέπω και ανάρτηση..

    Χαίρομαι που πέρασες καλά.. Θυμάμαι και εγώ στην 8ημερη είχα περάσει καλά και είχα γεμίσει τις μπαταρίες για τις μέρες που έρχονταν...

    Έλα κουράγιο λίγο έμεινε! Σου εύχομαι καλή επιτυχία και να τα εκατοστήσει το μπλογκ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύχρονες οι σκέψεις σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρονια πολλα στο μπλογκακι σου! Ετσι πρεπει, να κανουμε ενα μινι διαλλειμα καθε φορα..

    Παρε μια βαθια ανασα και ετοιμασου για τις εξετασεις!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εμεις πενθημερη Κρητη πηγαμε και περασαμε τελεια...Ειναι πολυ ομορφα μερη αρκει να εχεις και την καλη παρεα βεβαια!!
    Χαιρομαι που ξαναειδα αναρτηση σου μετα απο τοσο καιρο, αντε με το καλο οι εξετασεις και να ερθεις παλι "εδω" :)
    Να το χαιρεσαι το μπλογκ-ακι σου και να γιορταζεις οσα ακομα χρονακια θελεις!!
    Φιλιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πού είσαι Γλυκο Κορίτσι?..

    Ξερεις τι είναιτο πιο Δυσκολο?..

    να γίνεται κάποιος Απαραίτητος..και εκει..
    πανω στην επιτευξη της Μεταμόρφωσης, να...χανεται...

    και Μάτια Μου.... οι ΑΛηθειες ΔΕΝ πρεπει να χανονται..

    Φιλακια... πίστης στο όνομά σου.. Γλυκιά Αλήθεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μας έλειψες!!! :)

    καλα να περνας και να χαιρεσε το μπλοκάκι σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λίγο ακόμα έμεινε ..

    Κουράγιο και θα τελειώσει κορίτσι μου και τότε θα γυρίσεις εδώ να το γιορτάσουμε.

    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Welcome bace

    Θέλω να σου πω μια ευχή αλλά να μην την ως "έξυπνο" λογοπαίγνιο απο μέρους μου. Λοιπόν σου εύχομαι του χρόνου που θα έχεις αλλάξει γειτονιά (Πανεπιστήμιο, νέες παρέες, ο αγαπημένος σου) να μη σου αφήνουν χρόνο για μελαγχολικές σκέψεις κατατεθημένες στην blogoσφαίρα.
    Αδραξε τη μέρα και καλή τύχη.
    Ι wiss you all my best

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να είσαι καλά μικρή μου και μεις εδώ θα είμαστε και θα τα λέμε!

    Διάβαζε εσύ, χαλάρωνε όποτε μπορείς, κάνε όσα πρέπει να κάνεις και όλα τα άλλα θα γίνουν !!!

    Καληνύχτα και να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κοριτσάρα μου!! Πολύχρονο το blogaki σου...:) Να το χαιρόμαστε όλοι μαζί:) Κρήτη; Τέλειαααα...! Ελπίζω να χαλάρωσες:) Γλυκιά μου μας λείπεις αλλά καθώς ο καιρός εγγύς εμείς ξεκινάμε εκ των έσων να παλεύουμε στο πλάι σου όλη τη δύσκολη αυτή περίοδο. Σ'αγαπώ και το ξέρεις.. φιλιάάάάά.....:) xxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλη επιτυχια στις εξετάσεις!!καλα να περνας και να εισαι χαρουμενη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χριστός Ανέστη!
    Χρόνια Πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχομαι η σελιδα σου να ειναι πολυχρονη και μεθυστικη.

    Καλη επιτυχια στις εξετασεις σου.

    Την καλημερα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εύχομαι καλή αρχη,καλο κουράγιο και καλη επιτυχία στις εξετάσεις μικρή μου!Να σκισεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας!!! Αχ η Κρήτη ήταν πράγματι
    Φ Α Ν Τ Α Σ Τ Ι Κ Η!!!!!!!
    Θέλω να ξαναπάω!!!!!!

    Όσο για τις εξετάσεις... ουφ δεν θέλω να το συζητήσω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μη σκέφτεσαι, δεν χρειάζεται...
Νιώσε και γράψε...