Τρίτη, 14 Δεκεμβρίου 2010

Blogging: συν & πλην!!

Η καλή μου Νατάσσα με κάλεσαι να παίξω και γω με τη σειρα μου ένα παιχνίδι της bloggόσφαιρας. Αναφέρεται στο blogging και πρέπει να γράψω 5 πράγματα που μου αρέσουν σε αυτό και 5 πράγματα που δε μου αρέσουν...
Λοιπόν, ας ξεκινήσουμε από τα κατά για να μείνει στο τέλος η γλύκα... :)

*Δε μου αρέσει να βλέπω εγκαταλελειμένα blogs. Καταλαβαίνω ότι κάποιος μπορεί να μην έχει χρόνο να ασχοληθεί, αλλά τότε γιατί το έφτιαξε αρχικά;
*Δε μου αρέσει που κάποιες φορές άσχετοι (ανώνυμοι) ή άλλοι bloggers κατακρίνουν βομβαρδίζοντας με αρνητικά σχόλια κάποια blogs, μην αφηνοντας τους ανθρώπους να εκφραστούν. Αν δε σου αρέσει κάτι μην το σχολιάσεις καν! Δε στο επέβαλε κανείς!
*Δε μου αρέσει που μερικά θαυμάσια blogs δεν είναι αρκετά γνωστά. Γνωρίζω αρκετά που θα τους άξιζε να έχουν πάρα πολλούς αναγνώστες.
*Δε μου αρέσουν τα blogs που ασχολούνται με την πολιτική. Ναι, ναι, ο καθένας γράφει για ό,τι θέλει. Έτσι πρέπει, ελευθερία λόγου, αλλά εγώ δεν τα μπορώ! ( λέω απλά τη γνώμη μου, ελπίζω να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις). Είναι που δεν αντέχω άλλο την πολιτική, όλους εκείνους που μας θεωρούν πλάσματα άβουλα, μας εκμεταλεύονται και μας φέρνουν σε καταστάσεις όπως αυτή που βιώνουμε οικονομικά.
*και δε μου αρέσουν κάποια "παιχνίδια σαν αυτό που έχουν κανόνες και με περιορίζουν στα άτομα που εγώ με τη σειρά μου επιλέγω να συνεχίσουν... :Ρ

Και τώρα!!
*Μου αρέσει που μπορώ να εξωτερικεύω τις σκέψεις μου και τα συναισθήματά μου ακούγοντας και τη γνώμη των άλλων που πολλές φορές ξέρουν περισσότερα από μένα.
*Μου αρέσει να αποκτώ επιτέλους λίγη αυτοπεποίθηση για τα γραπτά μου (ίσως να την είχα κιόλας για να ξεκινήσω εδώ! ποιος ξέρει :Ρ )
*Μου αρέσει να διαβάζω γραπτά άλλων που μοιράζονται την ανάγκη με μένα για γραφή και να μαθαίνω από αυτούς.
*Μου αρέσει να βρίσκω τον εαυτό μου κάποιες φορές σε κάποιων τα γραπτά και να δένομαι μαζί τους
*και γενικά μου αρέσει να σας γνωρίζω και μέσω των σχολίων σας εδώ και μέσω των δικων σας blogs!

Παίξτε κι εσείς αν θέλετε!!

5 σχόλια:

  1. Συμφωνώ πολύ με αυτά που λες, τόσο για όσα σου αρέσουν όσο και για εκείνα που δεν σου αρέσουν.
    Και συνέχισε να έχεις πίστη στον εαυτό σου για αυτά που γράφεις, κανείς δεν γεννήθηκε γνωρίζοντας πως γίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου ρε γλυκιά αλήθεια.

    Αν θες την γνώμη μου πράγματι υπάρχουν θαυμάσια blogs που αξίζουν μεγαλύτερης προσοχής. Αλλά αυτη είναι η μαγεία. Πρέπει να ψάξεις για να τα βρεις.

    Να σαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Νυχτερινή Πένα
    Προσπαθώ να έχω πίστη στον εαυτό μου,
    αυτό θέλω, γι αυτό ελπίζω... πίστη στον εαυτό μου...
    Ευχαριστώ


    @Kantharos
    Ψάχνω!!! Πραγματικά ψάχνω, πολλές φορές το έχω κάνει!!!
    Καληνύχτα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα δυσκολευτω να βρω αρνητικα...!
    Ελπιζω να προλαβω να "παιξω" κι εγω συντομα...Ευχαριστω που με καλεσες και μαλιστα πρωτη πρωτη!!!
    Φιλιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Aerlyn0204
    Και γω καλή μου δυσκολεύτηκα... και πάνω κάτω τα ίδια απ ότι είδα γράφουμε όλοι.... είναι δύσκολα τα αρνητικά.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μη σκέφτεσαι, δεν χρειάζεται...
Νιώσε και γράψε...