Σάββατο, 11 Σεπτεμβρίου 2010

Αγάπη και Sweet Truth ίσον 10!

Προσκαλεσμένη από την Ηλιαχτίδα, τη Siren Girl και την Meggie αποφάσισα κι εγώ να πάρω μέρος στο υπέροχο αυτό παιχνίδι της bloggόσφαιρας!!

Οι όροι του παιχνιδιού:
1) Να γνωστοποιήσεις ποιοι σε κάλεσαν στο παιχνίδι
2) Να γράψεις 10 πράγματα που αγαπάς
3) Να προσκαλέσεις και συ 10 bloggόφιλους που δεν έχουν παίξει ακόμη!!!!

ΥΓ1.Δεν χρειάζεστε πρόσκληση!! Όλοι αγαπάμε κάτι, πάρτε το θάρρος και παίξτε!
ΥΓ2.Αγαπώ πολύ περισσότερα από 10 πράγματα αλλά τι να κάνουμε, κανόνες είναι αυτοί!!
ΥΓ3.Περισσότερους από 10 θα ήθελα να προσκαλέσω αλλά τι να κάνω;! Βοηθάει που κάποιοι έχουν παίξει :)

Αγάπη και Sweet Truth ίσον 10!
Αγαπάω την οικογένειά μου που σε όλα με βοηθά και μου συμπαραστέκεται
Αγαπάω τις φίλες μου που είναι δεύτερη οικογένεια στην καρδιά μου
Αγαπάω ΕΚΕΙΝΟΝ πάνω απ' όλα για όσα με κάνει να νιώθω και για τον ίδιο του τον εαυτό
Αγαπάω εσάς που είστε εδώ και με θυμάστε
και μετά τα πρόσωπα της ζωής μου
Αγαπάω τη λογοτεχνία και την ποίηση, κάθε βιβλίο που μου ανοίγει έναν καινούριο κόσμο, ιδιαίτερα επιστημονικής φαντασίας και αστυνομικά μυθιστορήματα
Αγαπάω τη μυρωδιά εκείνη των βιβλίων καθώς γυρίζουν οι σελίδες και την υφή τους
Αγαπάω τους περιπάτους στην παραλία με τη θάλασσα να απλώνεται μπροστά μου
Αγαπάω κάθε βόλτα με φίλους ή μόνη μου στην πόλη
Αγαπάω τη μουσική που με χαλαρώνει πριν πέσω για ύπνο
Αγαπάω τη ζωγραφική που με τα χρώματά της γεμίζει την μουντή μου καθημερινότητα
*

Και με πολλή αγάπη προσκαλώ:
την Α λ ς
την Ntina xD (κολλητή και στην πραγματικότητα!!!)
την Art8sally
την WIND
την Aerlyn0204
την Φεγγαροντυμένη
τον Ουρανίσκο
τον Aougaro
τον Άνεμο
και τον Taki X

Αχ θέλω να καλέσω κι άλλους!!!!!!!!! :)