Δευτέρα, 19 Ιουλίου 2010

Μία βάφτιση και πολλά παρατράγουδα!!

Σάββατο 17 Ιουλίου, 


Μεσημέριασε για να ξυπνήσω, είχα ξενύχτησει βλέπεις, ως συνήθως μιας και δεν ήταν αναγκαίο το πρωινό ξύπνημα. Σηκώθηκα λοιπόν με το ζόρι στις δωδεκάμιση και άρχισα να ετοιμάζομαι. Μας είχαν καλέσει οικογενειακώς κάποιοι φίλοι σε μια βάφτιση που θα γινόταν σε ένα μοναστήρι στη βόρεια Εύβοια. Είχα πάει που λες την προηγούμενη μέρα με τη μητέρα μου για ψώνια (ακόμη δεν εχω δικά μου λεφτά) και ήθελε ντε και καλά να αγοράσω φουστάνι. Εγώ δεν τα μπορώ αυτά, σπάνια να βάλω κάτι άλλο από ένα τζιν με μια μπλούζα. Τέλος πάντων, με τα πολλά αγόρασα ένα μαύρο, με μικρά λευκά λουλούδια φόρεμα, να κολακεύει το μπούστο μου και το 1.80 ύψος μου, κρύβοντας παράλληλα τις ατέλειες. Το φόρεσα λοιπόν, έβαλα ένα ζευγάρι μαύρα πέδιλα που είχα από πέρισυ (γάμος εκείνος) και κότσαρα και ένα μαντίλι στο λαιμό για να σπάσω την επισημότητα της εμφάνισης μου (θα έσκαγα άλλωστε αν δεν το έκανα). 
Στις 5 ξεκινήσαμε με χάρτη την ίδια την πρόσκληση και οδηγό τον πατέρα μου. Είχαμε σχεδόν φτάσει όταν χάλασε το GPS και εκεί που η ένδειξη έλεγε ότι έχουμε κουτουλήσει στο μοναστήρι εμείς είμασταν στη μέση του πουθενά. Ευτυχώς ο πατέρας μου δεν είναι σαν τους περισσότερους άντρες, οπότε κατέβηκε για να ζητήσει οδηγίες. Όπως αποδείχτηκε ύστερα από λίγο στις 7 παρά τέταρτο που φτάσαμε στον προορισμό μας, το GPS δεν ανέφερε καθόλου ένα δρομάκι εκτός του κεντρικού δρόμου που οδηγούσε στη μόνη. 
Η βάφτιση έγινε και η μικρή Βασιλική ήταν πια χριστιανή. Την ώρα του μυστηρίου εγώ καθόμουν έξω σε ένα παγκάκι και έστελνα μηνύματα με τις φίλες μου. Απίστευτη η ζέστη που είχε μέσα στο εκκλησάκι και ο κόσμος πολύς. Ύστερα τις ευχές και τις χαιρετούρες, που προσωπικά δεν γνώριζα κανέναν και πετούσα απλά χαμογελώντας ένα "Να σας ζήσει" γυρίσαμε στο σπίτι της οικογένειας όπου θα γινόταν το τραπέζι. Εκεί αφού είχαμε αδειάσει τα ποτά, άνοιξε ο μπουφές. Ομολογώ δεν έφαγα πολύ, κάνουμε και μια ρημαδοδίαιτα! Μόλις πήγε 10 και μιση χαιρέτησαμε, ευχαριστήσαμε, ξανα ευχηθήκαμε στους οικοδεσπότες μας και φύγαμε. Κοιτούσα τη θάλασσα στο γυρισμό, υπεροχή ήταν. 
Στο σπίτι μας σέρβιρε η μαμά παγωτό, συζητήσαμε λίγο περί της ημέρας που πέρασε και καθώς η ώρα είχε πάει μία πέσαμε στα κρεβάτια μας. Έλα όμως που δεν μπορούσα να κοιμηθώ. Στριφογύρναγα μέχρι τις 4. Εκεί πια δεν άντεξα με έλουσε κρύος ιδρώτας, γύρισε το στομάχι μου και έτρεξα στο μπάνιο. Τα υπόλοιπα; με δύο λέξεις τροφική δηλητηρίαση... Μαύρο βράδυ πέρασα... 


ΥΓ1. Ακόμη και τώρα το στομάχι μου γυρίζει και δε έχω φάει σχεδόν τίποτα


ΥΓ2. Έγραψα πολλά και όχι στο στυλ μου, συγνώμη αν σας κούρασα!!


ΥΓ3. Τελικά μου αρέσει το φόρεμα, ίσως το ξαναβάλω  :)

16 σχόλια:

  1. :):) Όντως δεν μας συνήθισες σε τέτοιου είδους πόστ αλλά μου άρεσε!

    Περαστικά, επικύνδινες οι τροφικές την επόμενη φορά μην φάς σε βαφτίσια!!

    Όσο για το φόρεμα... αν σου άρεσε δικαιούσε να αλλάξεις και λίγο το στύλ σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια καλημέρα θα σου πω
    Για μια ωραία μέρα
    Είναι ευχή από καρδιάς
    Και τίποτα πιο πέρα.


    Θέλω να είσαι
    Εσύ καλά
    Και όλοι οι δικοί σου
    Ένα γλυκό χαμόγελο
    Να είναι η ζωή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περιπετεια η μερα σου αν και βαρετη εκανες μια εκδρομουλα τουλαχιστον...
    Δεν γινεσαι ποτε κουραστικη και ηταν καλο που ηταν κατι εξω απο τα συνηθισμενα σου post :)
    Και να ξερεις οτι καποιες φορες η αλλαγες στο στυλ μας μπορει να ειναι και καλες! Ειδες που τελικα σου αρεσε το φορεματακι?! :)

    Τα φιλια μου κοριτσακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Art8sally
    Και να φανταστείς τα φαγητά ήταν όλα σπιτικά, όχι κέιτεριγκ!!!!

    Όσο για το στυλ μου, γενικά μου έχουν πει ότι μου πάνε να φορέματα αλλά αμά δεν νιώθω εγώ άνετα πως να αλλάξει το στυλ;!

    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Μάγε μου, μια γλυκιά καλημέρα και σε σένα!!!
    Μαγική και όμορφη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Aerlyn0204
    Βαρετή δε λες τίποτα...
    εγώ βέβαια άλλα ήθελα, να κάτσω στη χαλκίδα για καφέ :P και όχι μόνη...
    αλλά δεν κατάφερα να ξεφύγω από την οικογένεια...
    Και το φορεματάκι μου άρεσε και μου έχουν πει ότι μου πάνε γενικά, αλλά δεν νιώθω και πολύ άνετα...
    Τέλος πάντων ίσως το δω διαφορετικά στο μέλλον.
    Φιλάκια και σε σένα και καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να το ξαναβάλεις και να προσεχεις τι τρως :)

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Μαρία μου,
    είμαστε και συνονόματες στο έχω πει;Θα το ξαναβάλω... κάποια στιγμη... στο κοντινό μέλλον...
    ίσως... :P
    Ευχαριστώ και θα προσέχω, από δω και πέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Περαστικά λοιπόν..

    τελικά βρήκες τι έφταιγε;
    έχει τύχει πολλές φορές να έχω πάθει το ίδιο εγώ ενώ η αδελφή μου να μην έπαθε τίποτα..
    κι ενώ τρώγαμε τα ίδια ακριβώς!

    είμαστε παράξενες μηχανές οι άνθρωποι..

    καλό μεσημέρι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Ευρύνοέ μου μία σαλάτα έφταιγε!!
    Ήταν πλύ ωραία εκείνη την ώρα αλλά το dressing ήταν πολύ έντονο στη γεύση...
    πω και τώρα ακόμη που το σκέφτομαι μου έρχεται αναγούλα....
    αστα!

    Καλό μεσημέρι και σε σένα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το κοριτσακι το ρωτησαν αν ήθελε να βαφτιστει?..
    ή με το ζόρι το έχρισαν Χριστιανόπουλο?...

    Κατι θα έφταιγε...
    και θα έφταιγε πολύ..
    κατιθα πήγε κόντρα στη Φυση,
    και εκδηλώθηκε μεσα από το ατυχες συμβαν!!!..

    φιλιααααααααααααααααααα..
    εφυγα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Κάκια μου
    να δεις που δεν το ρωτήσανε, γι συτό έβαλε και τα κλάματα στο τέλος!!!

    Φιλιά πολλά και σε σένα!!
    Γεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αν σου τύχαινε πριν την βάφτιση, θα γλίτωνες και την ταλαιπωρία.. ωραία μας τα είπες. Είμαι σε άδεια και μαζεύω υλικό για το blog....
    Διάβασα και τα προηγούμενα post... υπέροχα.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Aougare
    Είδες τελικά τα έγραψα, είμαι σίγουρη βέβαια πως θα μπορούσες να τα πεις καλύτερα.
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και που βρήκες το χρόνο να κοιτάξεις και τα προηγούμενα post :)
    Καλά να περνάς στην άδειά σου και να ξέρεις πως περιμένω τα καινούρια

    Φιλιά και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν περίμενα να αφηγηθείς στο μπλογκ σου αυτή την ημέρα!!! Κατάλαβα τί πέρασες!!! Ωστόσο εγώ θα σταθώ στο ΥΓ.3!!! Ότι κι να λες και όπως σε ξέρω θα ήταν αδύνατον να μην προσέξεις έστω και λίγο το φόρεμα σου!!! Ξέρεις ότι έχεις αυτοπεποίθηση και εσωτερική δύναμη!!! Μη φοβάσαι να τα δείξεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Ntina xD
    Αλήθεια;!
    καλά άμα το λες εσύ σε πιστεύω!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μη σκέφτεσαι, δεν χρειάζεται...
Νιώσε και γράψε...